جوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل و چربی

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

بهترین روش برای حدس زدن سن افراد نگاه کردن به دست آنها است نه صورت آنان. اگر چه مراقبت دقیق از پوست و انجام فرایندهای زیبایی روی صورت باعث می‌شود که فرد چندین سال جوان‌تر به نظر برسد اما چین و چروک‌های پوست، عروق برجسته روی دست و لکه‌های تیره در پشت دست‌ها واقعیت‌های دیگری را روشن می‌سازند. خوشبختانه، روش‌های جدید در جوانسازی و زیبایی پوست دست به متخصصین پوست و زیبایی این امکان را می‌دهد که علائم ناشی از افزایش سن را از بین ببرند. هم اکنون روش‌هایی مانند لایه‌برداری، لیزر درمانی، تزریق ژل‌ و تزریق چربی برای برطرف کردن لکه‌های ناشی از تابش نور آفتاب که برای فربه کردن صورت به کار برده می‌شدند را می‌توان در جوان سازی پوست دست نیز به کار برد.

حتی اگر شما اقداماتی برای جوان سازی پوست صورت و گردن خود انجام دهید، آفتاب‌سوختگی‌ها، عروق بیرون زده و چین و چروک‌های روی پوست دست، شما را پیرتر از آنچه هستید نشان می‌دهند. متخصصین ما در کلینیک زیبایی سپید از روش‌های مؤثری مانند لایه‌برداری، لیزر درمانی، تزریق ژل و تزریق چربی برای جوان سازی دست و بهبود کیفیت بافت پوست انجام می‌دهند تا ظاهر چین و چروک‌ها و عروق برجسته روی دست کاهش یابند. برای تعیین وقت مشاوره جهت دریافت اطلاعات لازم و هماهنگی جهت رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸-۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳-۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷ تماس حاصل فرمایید.

جوانسازی دست برای چه کسانی مناسب است؟


افرادی که به دنبال بهبود طاهر دست‌های خود هستند می‌توانند روش‌های درمانی را برای جوان سازی پوست دستان خود به کار گیرند. با این که دلایل افراد برای انجام این فرایندها متفاوت است اما بیشترین دلایل برای انجام فرایندهای جوان سازی پوست دست عبارتند از:

  • بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس
  • کاهش خجالت‌زدگی به دلیل ظاهر بد پوست
  • دست‌یابی به پوستی شاداب‌تر و لطیف‌تر
  • بازیابی ظاهر جوانی

به هر حال یک فرد آینده‌نگر باید بداند که فرایندها و عمل‌های زیبایی به منظور بهبود ظاهر انجام می‌شوند و نه برای رسیدن به کمال مطلوب. بیماران باید اهداف و انتظارات واقع‌بینانه‌ای در مورد جوان سازی پوست خود داشته باشند. حتماً قبل از این که تحت این عمل‌ها و فرایندهای زیبایی قرار بگیرید در خلال جلسه مشاوره، اهداف و دلایل خود را برای پزشک توضیح دهید تا مشخص شود که آیا شما حائز شرایط برای انجام این عمل‌ها هستید یا نه.

مشاوره


برای این که مشخص شود استفاده از کدام روش برای شرایط شما مؤثر است باید با یک متخصص مجرب که در انجام فرایندهای جوان سازی دست تجربه دارد مشورت کنید.
در خلال جلسه مشاوره، پزشکان و بیماران از نظرات یکدیگر آگاه می‌شوند. در این جلسه پزشک این امکان را پیدا می‌کند که شرایط فعلی شما را مورد ارزیابی قرار داده و در مورد روش‌هایی که می‌تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند صحبت و تبادل‌نظر کند. در جلسه مشاوره بیمار نیز این فرصت را خواهد داشت که در مورد انتظارات و اهداف خود از انجام این فرایندها و عمل‌های زیبایی را بیان کرده و هر سؤالی که در این زمینه دارند را از پزشک بپرسند. در این ویزیت‌ها همچنین پزشک به بیمار در مورد مزایا، اقدامات احتیاطی، واکنش‌های درمانی، واکنش‌های بازگشتی، روش‌های مدیریت و موارد مهم دیگر اطلاعاتی ارائه می‌کند.

اقدامات درمانی


کرم‌ها

در مرکز هر روش درمانی ضد پیری یک رتینوئید خوب قرار دارد. هر چیزی که شما برای صورت خود به کار می‌برید را می‌توانید برای دست‌های خود نیز به کار گیرید. علاوه بر رتینوئید می‌توانید از محصولاتی که باعث افزایش کلاژن می‌شوند مانند ویتامین C و پپتیدهای مس نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده روزانه از لوسیون‌هایی که SPF آنها ۱۵ تا ۳۰ است برای پیشگیری از آسیب‌دیدگی‌های بعدی استفاده کنید. اشعه ماورا بنفش که از پشت پنجره به دست شما می‌تابد باعث آب شدن چربی‌ها می‌شود بنابراین از کرم‌های ضد آفتاب در زمانی که بیرون از خانه هستید استفاده کنید.

میکرودرم ابریژن

با این که میکرودرم ابریژن غالباً برای صورت به کار برده می‌شود اما می‌توان از آن برای لایه‌برداری پوست قسمت‌های دیگر بدن مانند دست‌ها نیز استفاده کرد. در لایه‌برداری لایه شاخی اپیدرم که بیرونی‌ترین لایه پوست است برداشته می‌شود و بدن برای فرایند تولید کلاژن تحریک شده و به مرور زمان آثار آفتاب‌سوختگی روی پوست از بین می‌روند.
از آنجا که این روش درمانی در چندین جلسه انجام می‌شود، بهتر است میکرودرم ابریژن به جای این که اولین گام درمانی برای رفع آثار آفتاب‌سوختگی در نظر گرفته شود به عنوان یک گزینه درمانی برای حفظ نتایج بهبود پوست به کار برده شود.

لایه‌برداری

لایه‌برداری شیمیایی یک روش دیگر برای از بین بردن لکه‌های تیره روی پوست است. پزشکان و متخصصین زیبایی از مواد اسیدی با غلظت‌های متفاوت برای برداشتن لایه بیرونی پوست استفاده می‌کنند. این روش درمانی در ۵ تا ۶ جلسه انجام می‌شود که به میزان اسید موجود در مواد لایه‌برداری بستگی دارد. بیماران باید پس از انجام این روش درمانی از SPF استفاده کنند. به هر حال از آنجا که پوستی که پس از لایه‌برداری رشد می‌کند به تابش نور آفتاب حساس است ممکن است دچار سوختگی شده و حتی موجب به وجود آمدن لکه‌های جدید روی پوست شود.

لیزر درمانی

لیزر درمانی برای جوانسازی پوست و رفع لکه‌های آفتاب‌سوختگی بسیار مؤثر است. تحقیقات بالینی نشان می‌دهد که لیزر درمانی علاوه بر رفع لکه‌ها و خال‌های قهوه‌ای در صورتی که به طور مرتب انجام شود می‌تواند ژن‌هایی که پوست را جوان می‌کنند را فعال کرده و باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست شود.
ترکیب لیزرها می‌تواند نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد اما این فقط لیزر نیست که اهمیت دارد. حصول نتایج مطلوب به تبحر اپراتور دستگاه‌های لیزر درمانی بیش از خود دستگاه‌ها بستگی دارد. توصیه می‌شود که بیماران قبل از اقدام به انجام لیزر درمانی از تبحر و تجرب پزشکی که قرار است این فرایند را برای آنها انجام دهد مطمئن شوند.

تزریق ژل‌

رادیس یکی از انواع تزریق ژل است که برای جوانسازی پوست دست به کار برده می‌شود. این ژل تزریقی از میکروسفور هیدروکسی آپاتیت کلسیم معلق در آب ساخته شده است که به مرور در بدن تجزیه شده و جذب می‌شود. اثر برجسته‌سازی معمولاً تا یک سال پس از دزمان باقی می‌ماند. این فرایند به تولید کلاژن نیز کمک می‌کند که به کاهش مقدار ژل مورد نیاز در فرایندهای بعدی منجر می‌شود.
رستالین و ژل‌های دیگر ساخته شده بر پایه اسید هیالورانیک که برای مصارف دیگر به کار برده می‌شوند توسط برخی پزشکان برای جوانسازی پوست دست نیز استفاده می‌شوند که میزان تأثیر آنها متفاوت است. میزان ژل مورد نیاز به سایز و ظاهر دست‌ها بستگی دارد اما برای بیشتر بیماران باید دو سرنگ در هر دست و چند قطره در نوک انگشتان تزریق شود. شما می‌توانید یکپارچگی دست را با استفاده از رادیز حفظ کنید.

تزریق چربی

تزریق چربی که از یک ناحیه از بدن گرفته شده و به قسمت دیگری تزریق می‌شود نیز یک روش متداول زیبایی است و بیماران مقتصدتر اثر درمانی استفاده از روش لیپومدلینیگ را بیش از سایر روش‌ها ارزیابی می‌کنند. پزشک یک شکاف کوچک ایجاد کرده و با استفاده از یک کانولا مقداری از لیپیدهای بیمار استخراج می‌شود. چربی برداشت شده در یک سانتریفیوژ فراوری و تخلیص می‌شود و سپس در نقاط مورد نظر روی دست‌های بیمار تزریق شده تا باعث فربه شدن دست شود. برای دست‌یابی به نتایج مطلوب بهتر است به جای تزریق‌های حجیم از پیوندهای کوچک استفاده شود.

رادیو فرکانسی (آر اف)

آر اف یک روش غیر جراحی است که در آن از سیستم فرکانس رادیویی استفاده شده و باعث تولید تدریج کلاژن در پوست شده و پوست را سفت و منقبض می‌کند. در نتیجه پوست دست‌ها شاداب‌تر و لطیف‌تر می‌شود.
در این روش درمانی از امواجی با فرکانس رادیویی برای گرم کردن لایه‌های عمیق پوست استفاده می‌شود و پوست را سفت‌تر و کرده و رشد کلاژن را افزایش می‌دهد. این روش در مطب و پس از استفاده از داروهای خوراکی برای افزایش راحتی بیمار انجام می‌شود. پس از انجام این فریند نیازی به بستری شدن نیست و بیمار می‌تواند بلافاصله به فعالیت‌های روزانه خود بپردازد. قسمتی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده بود و با افزایش تولید کلاژن نتایج جوانسازی روی پوست ادامه می‌یابد.

مراقبت‌های پس از درمان


پس از انجام هر فرایند و عملی یک دستورالعمل متفاوت به بیمار داده می‌شود. بیشتر بیماران پس از انجام این فرایندها احساس ناراحتی کمی می‌کنند. شما می‌توانید ۲۴ پس از انجام فرایند به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید. مراقبت‌های پس از این نوع درمان‌ها جزئی است. زمانی که پس از انجام این روش‌های درمانی از کرم‌های ضد آفتاب به طور روزانه استفاده کنید، نتایج مطلوب‌تری حاصل خواهد شد.

هزینه‌


هزینه‌های به نوع درمان انتخابی شما بستگی دارد. مبالغ فقط دستمزد پزشک را پوشش داده و شامل هزینه‌های متفرقه نمی‌شود. به علاوه، این مبلغ فقط برای یک جلسه درمانی است و برای دست‌یابی به نتایج مطلوب شما باید چندین جلسه درمان را ادامه داده و انجام دهید. هزینه کلی و جامع در جلسه مشاوره قابل تعیین است.

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷