لیفت و جوانسازی پوست صورت با نخ(بدون جراحی):مزایا و هزینه

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

لیفت با نخ روشی برای جوانسازی پوست است که با استفاده از نخ بخیه می‌توان افتادگی پوست صورت و گردن را از بین برد. لیفت با نخ جایگزینی برای لیفت صورت نیست. نتایجی که در این روش به دست می‌آیند معمولی و ظریف هستند و به افراد کمک می‌کنند در صورت نیاز به لیفت صورت و گردن زمان کافی در اختیار داشته باشند. بزرگترین مزیت این روش فقدان زخم‌های قابل مشاهده و کوتاه بودن زمان بهبودی برای انجام کارهای روزمره است. انجام این روش در کنار سایر روش‌ها مانند تزریق مواد ضد چروک، لیزر پوست، و لایه برداری برای بهبود بافت پوست بسیار متداول است.

اگر از افتادگی پوست صورت خود رنج می‌برید، لیفت با نخ می‌تواند به شما کمک کند. متخصصان ما در کلینیک زیبایی سپید از این روش برای ارائه یک درمان کارامد و موثر استفاده می‌کنند و نتایج دلخواه را به شما هدیه می‌دهند. متخصصان ما به شما این اطمینان را می‌دهند که همواره زیبا به نظر می‌رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو نویت می‌توانید با ما تماس بگیرید.

لیفت با نخ چیست؟


نخ‌های خاردار یا بخیه زیر پوست قرار داده می‌شوند، و با سفت کردن بافت‌های شل و بالا کشیدن پوست باعث جوان سازی آن می‌شوند. به دلیل جدا نشدن بافت پوست و لیفتینگ کم، کبودی و تورم بعد از عمل به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد.

مزایا


  • این روش با درد کمی همراه است، هیچ گونه زخمی به وجود نمی‌آید، نیازی به بیهوشی عمومی وجود ندارد و فرد به سرعت بهبود می‌یابد.
  • مدت زمان عمل کوتاه است. پس از درمان پوست سفت‌تر، جوان‌تر و کشیده‌تر به نظر می‌رسد. با از بین بردن چین و چروک، افتادگی، و خطوط صورت، فرد جوان‌تر می‌شود.
  • برخلاف لیفت صورت که کل صورت را ترمیم می‌کنند می‌توان از این روش برای ترمیم بخش‌هایی از صورت استفاده کرد.

می‌توان از این روش برای موارد زیر استفاده کرد:

متقاضی


برخی از افراد مایلند از این روش برای کاهش علائم مربوط به پیری زودرس به ویژه چین و چروک صورت و گردن استفاده کنند. در موارد زیر می‌توان کاندید خوبی برای این روش بود:

  • در صورتی که ۳۰ یا ۴۰ ساله هستید. افراد ۵۰ ساله یا مسن تر نیز می‌توانند در صورتی که پوست صورتتان زیاد شل نشده باشد داوطلب این روش باشند.
  • در صورتی که می‌خواهید علائم مربوط به پیری زودرس، چین و چروک یا شل شدگی پوست صورت و گردن خود را از بین ببرید، می‌توانید از این روش استفاده کنید.
  • در صورتی که تغییرات ایجاد شده در صورت و گردن شما آنقدر جدی نباشد که به لیفت صورت یا گردن نیاز داشته باشید.
  • در صورتی که انتظار تغییرات چشمگیر نداشته باشید.
  • در صورتی که زمان کافی برای لیفت صورت نداشته باشید یا انجام آن به نظرتان ضرورت نداشته باشد.

قبل از درمان


از نیمه شب قبل از درمان از خوردن یا نوشیدن پرهیز کنید. ممکن است پزشک آنتی بیوتیک تجویز کند یا مصرف برخی از داروهای خاص مانند آسپرین که باعث اختلال در فرآیند التیام می‌شوند را قطع کند.

فرایند درمان لیفت با نخ


 

لیفت با نخ در دسته درمان‌های غیر جراحی قرار دارد که معمولا به صورت سرپایی و بیهوشی عمومی انجام می‌شود. در صورت نیاز از بی‌حسی خفیف استفاده می‌شود. انجام این درمان حدود یک ساعت طول می‌کشد. در این روش برش‌های کوچکی در نقاط اصلی ایجاد می‌شود، که عمدتا درون خط مو قرار دارد، و برای محکم کردن دو سوی نخ، سوزن به همراه نخ وارد پوست می‌شود. روش‌های لیفت با نخ مختلفی وجود دارد که پزشک بر اساس نظر خود یا نیاز بیمار از آنها استفاده می‌کند. پس از ارزیابی وضعیت بیمار می‌توان از ۲ تا ۲۰ نخ استفاده کرد. لیفت با نخ یک روش نسبتا جدید است. امروزه پزشکان از نخ‌های بخیه قابل جذب استفاده می‌کنند. بیمار می‌تواند چند ساعت بعد از عمل به منزل برگردد و طی ۲ تا ۳ روز قادر به انجام فعالیت‌های روزمره خود است.

پس از درمان


ممکن است در نقاط جراحی شده دچار درد، کبودی، یا تورم شوید که به تدریج بهبود می‌یابند. چند هفته بعد از درمان، نخ‌ها در جای خود قرار می‌گیرند و جذب پوست می‌شوند. برای کاهش ریسک در دوره بهبودی از دستورات پزشک مربوطه پیروی کنید.

این دستورات عبارتند از:

  • داشتن همراه که شما را تا منزل همراهی کند و حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از عمل کارهای شما را انجام دهد.
  • در ۲۴ ساعت اول بعد از عمل به منظور التیام پوست از زیاد صحبت کردن خودداری کنید.
  • در ۲۴ ساعت اول بعد از درمان از جویدن خودداری کنید. به مدت یک هفته از مایعات و غذاهای نرم استفاده کنید.
  • به منظور جلوگیری از اختلال در فرایند التیام از مسکن های خوراکی استفاده کنید.
  • در روز اول به منظور کاهش تورم باید سر بالاتر از بدن قرار بگیرد.
  • از فعالیت‌های سنگین در چند روز اول اجتناب کنید. طی یک هفته می‌توانید همه فعالیت‌های خود را از سر بگیرید.
  • در هفته اول از شرکت در موقعیت‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • تا سه هفته از اشاره با صورت خودداری کنید.

خطرات و عوارض احتمالی


در این روش نیز ممکن است مانند سایر درمان‌ها، مشکلاتی به وجود بیاید.

  • نتیجه ایجاد شده با آنچه مورد انتظار بوده یکی نیست: بیماران از این موضوع شکایت دارند، به همین دلیل اکثر پزشکان قبل از عمل در این باره با بیماران صحبت می‌کنند. زیرا لیفت با نخ یک روش نسبتا جدید است و ممکن است نتایج آن در بیماران مختلف متفاوت باشد.
  • ممکن است فورا بعد از عمل تورم و کبودی بوجود بیاید: این مورد کاملا طبیعی است که خود به خود برطرف می‌شود. هرگونه کبودی شدید را فورا به پزشک خود اطلاع دهید زیرا می‌تواند نشانه عفونت باشد.
  • عفونت‌ها: در صورت عفونت نقاط جراحی شده، پزشک انتی بیوتیک تجویز می‌کند. ممکن است در صورت تجمع مایع، تخلیه آن توسط عمل جراحی ضرورت بیابد.
  • قابل مشاهده بودن نخ‌ها: ممکن است در بیمارانی که پوست نازکی دارند نخ‌ها بعد از عمل دیده شوند. علت آن می‌تواند به مناسب نبودن شما به عنوان داوطلب یا روش انتخابی توسط پزشک مربوط باشد. میتوان با انتخاب یک پزشک با تجربه ریسک این مساله را کاهش داد.
  • بی حسی یا کرختی: این موارد طی چند هفته از بین می‌رود در غیر این صورت با پزشک خود تماس بگیرید.
  • جابجا شدن یا شکستن نخ‌ها: در برخی موارد نادر پزشکان شاهد جابجایی نخ‌ها بوده‌اند که این مساله باعث نامتعادل شدن صورت می‌شود. نخهای شکسته باعث فرورفتگی در پوست می‌شوند. ساده‌ترین راه حل برای این مشکل وارد کردن نخ جدید است.

تجربه و مهارت پزشک شما در موفقیت این درمان نقش به سزایی دارد. می‌توانید با انتخاب یک پزشک مجرب ریسک این مساله را کاهش دهید.

هزینه


هزینه عمل به تعدادی از فاکتورها مانند تعداد نخ‌های مورد  استفاده، دستمزد جراح، هزینه تجهیزات بستگی دارد. اگر قصد انجام روش‌های ترکیبی را دارید هزینه عمل بالاتر خواهد بود.

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷