لیفت و کشیدن پوست گردن بدون جراحی

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

با افزایش سن رسوب چربی و چین ‌و چروک در اطراف گردن تجمع می‌یابد، پوست شل می‌شود و شروع به چروک شدن می‌کند. به دلیل تضعیف عضلات گردن و ایجاد چروک در آن معمولاً افراد از ظاهر خود ناراضی هستند اما به لطف خاصیت ارتجاعی پوست و درمان‌های کارآمد و موثر، می‌توان افتادگی و چروک پوست در گردن را اصلاح کرد.

اگر به نظر می‌رسد که پوست گردنتان کشش و انعطاف طبیعی‌اش را ازدست‌ داده است یا اگر پوست و چربی اضافی در گردن وجود دارد که مایل به رفع آن هستید، راه‌حل‌های بسیار عالی از جمله تزریق ژل، بوتاکس، لیپوساکشن در دسترس است. پزشکان مجرب ما در کلینیک سپید با انجام لیفت و بالا کشیدن پوست گردن به شما برای رسیدن به گردنی صاف، شاداب و جوان کمک می‌کنند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی سپید با انجام مشاوره‌های تخصصی در خصوص علل افتادگی و پیر شدن پوست گردن و راه‌های درمانی برای لیفت و بالا کشیدن گردن، شمارا با مؤثرترین روش‌های درمانی آشنا می‌کنند. برای دریافت وقت مشاوره یا رزرو نوبت درمان می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸-۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳-۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷ تماس بگیرید.

لیفت پوست گردن چیست؟


لیفت یا بالا کشیدن پوست گردن عمل جراحی است که باعث بهبود کاهش آثار پیری در زیر آرواره و گردن می‌شود. جراحی لیفت گردن در شرایط زیر استفاده می‌شود:

  • چربی‌های اضافی پوست در قسمت پایین صورت که باعث ایجاد غبغب می‌شود.
  • رسوب چربی اضافی زیر چانه
  • شلی پوست گردن
  • رگه‌های عضلانی در گردن که خطوط غیرطبیعی ایجاد می‌کند.

مزایا


  • نتایج قابل ‌قبول پس از تنها یک جلسه درمان
  • رفع غبغب
  • تحقیقات بهبود قابل ‌توجهی در زاویه‌ی فک را نشان می‌دهد.
  • بدون آسیب
  • بدون نیاز به سوزن و برش
  • توانایی انجام همه فعالیت از همان روز لیفت گردن

برای کسب نتایج بهتر می‌توان گردن را تحت درمان مجدد قرارداد.

متقاضیان درمان


به‌طورمعمول متقاضیان لیفت پوست گردن بین چهل تا هفتادسال هستند اما برای افراد جوان‌تر که کاهش وزن سریع دارند نیز این لیفت غیرمعمول نیست. یک متقاضی مناسب کسی است که پوست انعطاف‌پذیری دارد و در سلامت کامل باشد. همچنین مهم است که کاندید انتظار واقع‌بینانه از نتیجه این روش داشته باشد.

مشاوره


در طول جلسه مشاوره درباره‌ی موارد زیر با پزشک خود صحبت کنید:

  • ارزیابی وضعیت کلی سلامت و سابقه‌ی اختلالات یا عوامل خطر سلامتی
  • درباره گزینه‌های جوان‌سازی
  • بررسی و اندازه‌گیری صورت
  • عکس‌برداری
  • توصیه به یک دوره درمان
  • در مورد نتایج احتمالی بالا بردن پوست گردن و خطرات یا عوارض بالقوه
  • در مورد نوع بیهوشی که استفاده می‌شود.

درمان 


بوتاکس

خطوط عضلانی برجسته گردن و یا بیش‌ از حد آویزان در گردن و زیر چانه با تزریق مستقیم مقدار کمی بوتاکس به‌طور مؤثری کاهش می‌یابند. چند روز پس از تزریق خطوط از بین می‌روند و در نتیجه تیرگی و سیاهی‌ها نیز به‌طور چشمگیری بهبود می‌یابند. بوتاکس به خطوط جلوی گردن و همچنین خطوط جانبی که در زاویه فک قرار دارند نیز تزریق می‌شود. این خطوط جانبی به سمت پایین صورت کشیده می‌شوند و باعث بیشتر شدن غبغب می‌شوند. با تزریق بوتاکس این خطوط کمرنگ می‌شوند، غبغب کاهش می‌یابد و پوست گردن بالا کشیده می‌شود. این روش پوست گردن را بالا می‌کشد و آن را صاف و خوش‌فرم نشان می‌دهد.

تزریق ژل

رستلین ژلی است که به‌ منظور لیفت پوست گردن به آن تزریق می‌شود. رستیلین متشکل از اسید هیالورونیک است که یک ماده طبیعی موجود در بدن است. هنگامی‌که رستیلین در پوست  تزریق می‌شود حجم ایجاد می‌کند. برخی پرکننده‌های پوستی از مواد حیوانی مشتق شده‌اند. اسید هیالورونیک موجود در رستیلین غیر حیوانی است. در طول درمان، ژل رستیلین شفاف در مقادیر بسیار ناچیزی با یک سوزن مناسب به پوست گردن تزریق می شود.

لیزر

لیفت پوست گردن با استفاده از لیزر روشی موفقیت‌آمیز و بسیار کم تهاجمی برای جوان‌سازی پوست، لیفت و رفع شلی و افتادگی پوست و بافت همبند  قسمت پایینی صورت و گردن است.

در لیزر، باریکه‌ای از انرژی لیزر برای تبخیر لایه‌های بالایی پوست گردن با دقت استفاده می‌شود. زمانی که سلول‌های جدید در طول فرایند بهبود شکل می‌گیرند، سطحی صاف و خوش‌فرم و جوان ظاهر می‌شود.

رادیوفرکوئنسی

رادیوفرکوئنسی روش درمانی مؤثر برای لیفت پوست گردن است. در این روش یک دستگاه انرژی فرکانس رادیویی ثابت را به‌صورت تدریجی به عمق پوست ارسال می‌کند. این انرژی در نقطه تلاقی لایه چربی و پوست گردن گرما ایجاد می‌کند. این گرما کلاژن عمق پوست گردن را تغییر می‌دهد و در نتیجه با گذشت زمان با تحریک رشد کلاژن جدید پوست گردن  محکم‌تر و جوان و خوش‌فرم به نظر می آید.

اولتراسوند کویتیشن

کویتیشن یک تکنولوژی جدید مدرن است که به عمل جراحی نیاز ندارد. این روش می‌تواند برای لیفت پوست گردن و دیگر قسمت‌های بدن استفاده شود. کویتیشن یک پدیده طبیعی بر اساس اولتراسوند فرکانس پایین است. اولتراسوند حباب‌هایی در مایع ایجاد می‌کند که به‌تدریج رشد می‌کنند، و با رسیدن به یک اندازه خاص از داخل منفجر می‌شوند. انرژی به شکل گرما (اثر جزئی) و موج فشار (اثر عمده ) منتشر می‌شود. چون غشاء سلول‌های چربی ظرفیت ساختاری برای مقاومت در برابر ارتعاشات ندارد، اثر کویتیشن با متعادل کردن مقدار عروق، بافت عصبی و عضلانی، به‌راحتی آن‌ها را می‌شکند.

لیپوساکشن

لیپوساکشن گردن یکی از محبوب‌ترین روش‌های لیپوساکشن در جراحی‌های زیبایی است و اگر لازم باشد می‌توان آن را  هم‌زمان با دیگر جراحی‌ها انجام داد. لیپوساکشن اجازه می‌دهد تا پزشک چربی موجود در لایه بافت زیر جلدی گردن را بردارد و در نتیجه گردن را جوان‌تر و فک را زاویه‌دار کند. در انجام لیپوساکشن، پزشک یک برش کوچک ۳ میلی‌متر زیر چانه و پشت هر لاله گوش میزند. یک کانول لیپوساکشن نازک از طریق این برش کوچک برای رفع چربی اضافی قرار داده می‌شود و گردن شکل بهتری به خود می‌گیرد.

لیفت با نخ

لیفت با نخ دقیقاً همان چیزی است که به ذهن خطور می‌کند. با استفاده از بخیه‌های قابل‌ جذب، ساخته‌شده از پلیمرهای زیست‌تخریب‌پذیر که اغلب در دستگاه‌های پزشکی استفاده می‌شود، می‌توان پوست گردن را بالا کشید. بخیه‌ها به پوست زده می‌شوند و نقاطی از گردن که مشکل‌ دارند را می‌توان بلافاصله بالا کشید. هم‌زمان این عمل بدن را برای تولید کلاژن در منطقه‌ی بخیه زده‌شده تحریک می‌کند.

دوره بهبود


بعد از جراحی لیفت پوست گردن به بیماران توصیه می‌شود از فعالیت شدید و یا چرخش سر خود از یک سمت به سمت دیگر برای حدود ۱۴ روز اجتناب کنند. اگر چه روند درمان و بهبودی برای بسیاری از بیماران نسبتاً آسان است، اما از حرکت بیش‌ از حد گردن باید اجتناب شود تا بافت‌های  گردن زمان برای بهبود مناسب داشته باشند.

هزینه


هزینه لیفت گردن شامل موارد زیر است:

  • هزینه‌های بیهوشی
  • هزینه بیمارستان یا مرکز
  • آزمایش‌های پزشکی
  • نسخه دارو
  • هزینه پزشک

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷