جوانسازی و زیبایی پوست با طب سوزنی

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

با توجه به دیدگاه طب سنتی چینی، ظاهر صورت نماینده‌ایی از سلامت و تعادل در اندام های داخلی فرد است، از آنجا که این اندام‌ها صورت را تقویت می کنند و روند بهبود را نشان می دهند. به همین دلیل است که طب سوزنی زیبایی فراتر از ترمیم زیبایی می‌رود. درمان طب سوزنی زیبایی از سوزن‌های بسیار ظریف جهت هدف قرار دادن عوامل مرتبط به سلامت که ممکن است باعث ایجاد کاستی در ظاهر صورت شوند، استفاده می‌کند. علاوه بر این سوزن‌ها در مناطقی از صورت و گردن که با مشکل مواجه اند مانند چین و چروک یا اسکار جوش، برای افزایش جریان خون حاوی مواد مغذی، تحریک فعالیت عضله و تشویق رشد کلاژن که همه کمک به داشتن ظاهری جوانتر و سالم‌تر می‌کنند، قرار داده می‌شوند.

درمان طب سوزنی بر روی عضلات و مناطقی از صورت جهت افزایش خاصیت انعطاف پذیری و ظاهر کلی نهایی پوست شما تمرکز می‌کند. متخصصین ما در کلینک زیبایی سپید همراه با طب سوزنی زیبایی کمک به بهبود چین و چروک‌ها، لیفت صورت، خواهند کرد. اما کاری که ما علاوه بر آن انجام می‌دهیم، کمک به جسم، ذهن و روح جهت تقویت سلامت عمومی شماست. جهت دریافت مشاوره تخصصی از متخصصین ما در کلینیک سپید، در مورد نحوه ی انجام طب سوزنی و یا رزرو نوبت می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

درمان طب سوزنی چیست؟


درمان طب سوزنی که همچنین به عنوان جوانسازی صورت شناخته می‌شود روشی ایمن، ملایم و طبیعی برای افزایش زیبایی و سلامت است. این درمان می‌تواند به منظور :

مورد استفاده قرار گیرد. این روش امن، طبیعی و ملایم است و می‌تواند درمانی برای جوانسازی صورت باشد. اگرچه ممکن است این نظریه‌ایی نسبتا جدید بنظر برسد، اما طب سوزنی زیبایی با مدارک ۵۰۰۰ ساله تایید شده و از زمانی که تصحیح شده و بعنوان یک روش توسعه یافته، می‌توان آن را در استرالیای مدرن مطالعه کرد. سوزن‌های بسیار ظریف که تنها مختص صورت طراحی شده‌اند نیازمند تکنیک‌های خاص برای مناطق مختلف صورت جهت تحریک تولید کلاژن و الاستین برای رسیدن به اثر سفت کنندگی می‌باشند.

مزایا


  • مرطوب کنندگی پوست بدلیل افزایش جریان خون و لنف در صورت
  • تقویت حرکت عضلات، سفت کنندگی و انعطاف پذیری پوست
  • کمک به رفع افتادگی
  • پر کردن مناطق گود
  • کمک به حذف چروک‌های ریز و پر کردن نسبی چروک‌های عمیق
  • بهبود رنگ چهره و درخشندگی و صافی پوست
  • کمک به شفافیت چشم‌ها و لیفت پلک‌ها
  • تحریک روند کلاژن سازی
  • بهبود تعادل هورمون‌ها برای کاهش اکنه
  • بهبود اسکارهای حاصل از اکنه
  • کاهش اثرات استرس روی چهره و روند افزایش سن
  • ایجاد احساس تازگی، ارامش و جوان سازی

افراد واجد شرایط


بهترین کاندیدها برای طب سوزنی زیبایی افرادی هستند که بدنبال راهی طبیعی برای کاهش اثرات افزایش سن و تقویت انرژی درونی جهت داشتن ارامش و سلامت ظاهری در صورت شان می باشند.طب سوزنی زیبایی ممکن است برای افرادی که تحت شرایط ویژه سلامت، بارداری، یا از بیماری حاد رنج می برند مناسب نباشد، اگر شما جزو این افراد هستید، بطور کاملا جدی توصیه می‌شود از پزشک خود بخواهید صلاحیت شما را برای انجام این  کار تایید کند.

نکات:

  • طب سوزنی زیبایی باید با احتیاط انجام شود اگر:
  • باردار هستید.
  • دچار میگرن یا سردرد های شدید میشوید.

چگونه عمل می‌کند؟


طب سوزنی زیبایی چگونه برای داشتن ظاهری جوانتر به شما کمک می‌کند:

  • لایه عضلانی: با هدف قرار دادن نقاط افتاده و عضلات افتاده، انها رو سفت می‌کند، بالا می‌کشد و به حرکت می‌اندازد.
  • نرمی بافت و پوست: تحریک تولید کلاژن و الاستین برای از بین بردن خطوط و بازگرداندن سفتی پیشین
  • گردش خون و سلامت کلی: افزایش گردش خون و افزایش اکسیژن رسانی به سلول ها وایجاد تعادل در هورمون‌ها در بدن و خارج ساختن آنها از بدن

در یک جلسه طب سوزنی زیبایی به طور معمول تعداد، ۲۰، ۱۰ یا ۱۵ نقطه روی بدن و ۱۰ عدد دیگر بر روی صورت، در نهایت ۲۰ الی ۲۵ نقطه روی کل بدن خواهد داشت. هر چه درمان پیشرفت می کند و تغییرات مختلف بر روی بدن و صورت نماینگر می‌شوند، این تعداد نیز تغییر خواهند کرد.در این روش از بسیاری از میکروکورنت‌ها ممکن است استفاده شود بدلیل اینکه سوزن‌های طب سوزنی زیبایی در بدن، بازوها، پاها و نیم تنه قرار می‌گیرند و از آنجا که میکروکورنت‌های ایجاد شده در صورت می‌تواند برای درمان اختصاصی هر عضله مورد استفاده قرار گیرد، نیاز به استفاده از تعداد زیاد سوزن نخواهد بود. مردم معمولا برای اطراف دهان یا  دور چشم درمان را شروع می‌کنند و با درمان های مختلف به آن ادامه می دهند. اگر سوزن‌ها بر روی پوست قرار داده شوند و از میکرو کورنت‌ها استفاده شود، تمامی عضلات صورت مورد درمان قرار خواهند گرفت، پس نتایج آن سریع‌تر، بهتر و ماندگارتر خواهد بود.

نتایج


با توجه به گفته‌های بیماران، نتایج حاصل از رطوبت رسانی، نرمی و درخشش پوست در عرض یک الی دو هفته قابل مشاهده است. در طی هفته ۴-۶ پوست اطراف دهان و گونه‌ها محکم‌تر و خطوط نرمتر بنظر خواهند رسید. یکی از رایج‌ترین بازخوردها این موضوع است که بیماران اقرار می‌کنند: حتی پس از اولین جلسه درمان آنها پوست خود را نرمتر و رسیدگی به آن را آسانتر می‌یابند. پوست آنها مرطوب شده و خشکی از بین رفته است این بخاطر جریان خون مداوم است که به پوست و صورت در طی انجام طب سوزنی راه می‌یابد.

نتایج براساس توانایی بدنی خودتان در برابر پاسخگویی به تحریک، که سوزن‌ها در صورت طی درمان فراهم می‌کند، خواهند بود. هرچه سالم‌تر باشید و بهتر از خودتان مراقبت کنید، نتایج سریعتر و بهتر خواهند بود به دلیل اینکه شما سریعتر پاسخ می‌دهید زیرا بدن شما به بهترین نحو ممکن عمل می کند و مطلوب ترین پاسخ را به شما می‌دهد. برخلاف بوتاکس یا پر کنده ها چیزی به صورت شما تزریق یا اضافه نخواهد شد.سوزن ها در مناطق مشخص با تکنیک‌های مختلف به منظور شروع روند کلاژن سازی در ناحیه، جهت ایجاد سفتی و نرم کردن خطوط قرار خواهند گرفت.

چند جلسه نیاز خوهم داشت؟


هر فرد به صورت مختلف به درمان پاسخ خواهد داد اما بطور معمول بیماران شاهد بهبود حرکت و رنگ چهره پس از اولین جلسه درمان خواهند بود، اگرچه اثرات بیشتر و قابل توجه در جلسات ۶-۸ درمان قابل  مشاهده خواهند بود. جلسات ترمیم و نگهداری هر شش الی هشت هفته پیشنهاد می‌شوند. با ادامه دادن این روند نتایج تا یکسال ماندگار خواهند بود .

آیا درد دارد؟


طب سوزنی زیبایی دردی به دنبال نخواهد داشت. سوزن‌هایی که برای صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند به ظریفی ۰٫۱۲میلیمتر می‌باشند، به ظریفی نصف شاخه‌ایی از موی شما. اکثر بیماران چیزی احساس نمی‌کنند، اگرچه حس کردن جسمی ظریف که با سرعت برای اولین بار وارد پوست شما می‌شود موضوع غیر قابل معمولی نیست.ا ین درد کسری از ثانیه از بین خواهد رفت و ادامه درمان بصورت کاملا بی درد و فارغ از هرگونه ناراحتی خواهد بود. بسیاری از بیماران درباره آرامش بخشی این درمان نیز اظهار نظر داشته‌اند.

اثرات جانبی


طب سوزنی زیبایی روشی ملایم و ایمن است. هیچ نیازی به استراحت مطلق  همراه طب سوزنی زیبایی نیست، این به این معناست که شما می‌توانید به این درمان بپردازید بدون داشتن هیچ نگرانی درباره تاثیر آن برروی بقیه روزتان. اگرچه ما به شما توصیه می‌کنیم با بدنتان به ملایمت رفتار کنید و پس از هر جلسه به استراحت بپردازید زیرا مکانیزم طب سوزنی به کار خود حتی پس از خارج ساختن سوزن‌ها نیز ادامه خواهد داد. شایع ترین مسئله پس از درمان  قرمزی صورت می‌باشد. این مسئله امری بسیار طبیعی است و بخاطر افزایش گردش خون در صورت می‌باشد. گاهی خون مردگی‌های سطحی و کوچک ممکن است در محل قرار گرفتن سوزن‌ها  به وجود بیاید. این معمولا بدون درد است و پس از چند روز خود به خود بهبود می‌یابد.

هزینه


هزینه‌های طب سوزنی زیبایی متفاوت است. هزینه‌ها با توجه به پزشک، منطقه جغرافیایی و پیچیدگی روند درمان تغییر می‌کنند.

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷