زیبایی بازو بهترین راه برای کوچک کردن بازو و رفع افتادگی و شلی پوست بازو

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

چاق بودن بازو یکی از دلایل سرخوردگی در بسیاری از خانم‌هاست تا جایی که ممکن است آن‌ها از رفتن به ساحل و یا پوشیدن لباس‌های آستین کوتاه درملأعام خودداری کرده و زندگی اجتماعی خود را با مشکل رو به رو کنند. بازو یکی از جاهایی است که افتادگی پوست و وجود چربی اضافی بسیار محسوس بوده و می‌تواند باعث خجالت شود. زندگی کردن و انجام فعالیت‌های روزمره بدون دیده شدن بازوهای شما، استفاده از لباس‌های آستین‌دار همیشه برای پوشاندن بازوها کافی نیست، کاری دشوار است. افتادگی پوست و چربی اضافی در برخی از موارد تا حدی واضح است که می‌تواند شکل کلی بازو را حتی در مواقعی که از لباس آستین‌دار استفاده می‌کنید تغییر دهد.

با افزایش سن، تغییرات کلی زیر اتفاق می‌افتند:

  • تیره شدن پوست و آفتاب‌سوختگی
  • پژمرده شدن پوست
  • ایجاد چین و چروک
  • افتادگی پوست
  • لاغر شدن و کاهش حجم

عمل جوان‌سازی بازو باید بر روی مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده متمرکز شده و به درمان آن‌ها بپردازد. اگر ظاهر بازوی شما باعث کاهش اعتمادبه‌نفس شده و در زندگی اجتماعی شما اختلال ایجاد کرده است نگران نباشید. روش‌های درمانی بدون جراحی متعددی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها ظاهر بازوی خود را جوان‌تر کنید ازجمله رادیو فرکانس، کویتیشن اولتراسوند، مزوتراپی و غیره. متخصصان ما در کلینیک زیبایی سپید با ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی در خصوص علل شل شدن بازو و راه‌های جوان‌سازی و زیباسازی آن، به شما کمک می‌کنند مناسب‌ترین روش درمانی غیر جراحی را برای رفع شل شدگی و افتادگی بازو امتحان کنید. جهت مشاوره و یا رزرو نوبت درمان می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸ و ۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳ و ۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷ تماس بگیرید.

جوان‌سازی بازو چیست؟


مطالعات علم پزشکی نشان می‌دهند که به‌مرورزمان، بازو توسط نیروی جاذبه تحت تأثیر قرار گرفته و توانایی بافت‌های آن برای چسبیدن به یکدیگر و همچنین انعطاف‌پذیری آن کاهش پیدا می‌کند. عوامل ژنتیکی نیز می‌توانند با افتادگی بازو در ارتباط باشند. عمل جوان‌سازی بازو اساساً پوست شل شده را کشیده و آن را سفت‌تر می‌کند. بیماران معمولاً می‌توانند پس از انجام درمان به خانه بازگردند.

متقاضیان درمان


افرادی با علائم زیر، داوطلبین مناسبی برای انجام عمل جوان‌سازی بازو هستند:

  • افتادگی زیر بازو
  • کاهش وزن شدید
  • راش یا دیگر ناراحتی‌های پوستی در زیر بازو
  • نگرانی در مورد ظاهر بازو

مزایا


  • یک عمل درمانی بی‌خطر
  • تحمل آسان
  • بهبودی سریع پس از درمان
  • نتایج فوری و مؤثر
  • ظاهر جذاب‌تر بازو
  • آسودگی فیزیکی
  • افزایش اعتمادبه‌نفس

درمان


رادیو فرکانس

رادیو فرکانس یا آر اف یک روش درمانی کم تهاجمی است که با دو هدف از بین بردن چربی اضافه و سفت کردن پوست شل شده‌ی بازو مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش از انرژی امواج رادیویی برای گرما دادن به سلول‌های چربی استفاده شده و درنهایت این سلول‌ها از طریق ادرار از بدن دفع می‌شوند. این روش هیچ‌گونه ازکارافتادگی ایجاد نمی‌کند و این امر آن را به گزینه‌ای ایده آل برای زندگی‌های شلوغ امروزی تبدیل کرده است. انرژی امواج رادیویی از طریق یک کانولا که در زیر پوست وارد شده است به بافت هدف منتقل می‌شود. این کانولا به بافت‌های زیر پوست گرما داده و چربی آن‌ها را ذوب کرده و آن را آماده‌ی دفع از بدن می‌کند. گرمای حاصل از کانولا تولید کلاژن در زیر پوست را نیز تحریک کرده و مشکل شل شدن پوست که معمولاً پس از عمل‌های چربی سوزی اتفاق می‌افتد را نیز رفع می‌کند.

کویتیشن اولتراسوند

در پیشرفته‌ترین روش، از اولتراسوند متمرکز برای مورد هدف قرار دادن و درمان ساختارهای حمایتی عمیق استفاده می‌شود. لایه‌های عمیق پوستی مورد هدف قرار گرفته و حرارت داده می‌شوند تا تولید کلاژن تحریک شود. این فرایند معمولاً در طی ۳ تا ۴ ماه سبب لیفت پوست می‌شود. این روش در حال حاضر برای لیفت غیرتهاجمی بازو مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش اولتراسوند می‌تواند به صورت غیرتهاجمی بسیار مؤثر واقع شود. بهتر است این روش همراه با داروهای مسکن سبک انجام شود تا ناراحتی‌های حین عمل به حداقل برسند. در مقایسه با جراحی پلاستیک، هیچ برشی ایجاد نشده، نیازی به مدت‌زمان بهبودی نبوده و تمامی بیماران می‌توانند بلافاصله پس از درمان فعالیت‌های عادی خود را ادامه دهند. چند ماه پس از درمان، بیمار جوان و شاداب به نظر رسیده ردی از انجام عمل باقی نخواهد ماند. توصیه می‌شود که این روش درمانی را هر ۲ تا ۳ سال یک بار تکرار کنید تا نتایج ایجاد شده در اثر آن باقی بمانند.

لیزر درمانی

جوان‌سازی پوست با استفاده از لیزر یک روش کم تهاجمی و بدون جراحی است که از یک منبع نوری مادون‌قرمز (لیزر) برای سفت کردن پوست مناطق مختلف بدن مثل بازو استفاده می‌کند. این روش به کلاژن موجود در زیر سطح پوست گرما داده و باعث سفت شدن و انقباض بافت پوست می‌شود. آثار این روش جوان‌سازی پوست بلافاصله پس از درمان انجام قابل مشاهده خواهند بود. همچنین، این روش نیازی به مدت‌زمان بهبودی ندارد که باعث رواج بیشتر آن شده است. در طول چند ماه پس از انجام درمان، پوست بازو همچنان سفت‌تر می‌شود ولی ایجاد نتایج نهایی به دو تا سه جلسه‌ی درمانی دیگر با فاصله‌ی زمانی یک ماه نیاز خواهد داشت. یکی دیگر از مزایای جوان‌سازی پوست با لیزر، بی‌خطر و مؤثر بودن این روش در بازیابی جوانی و طراوت پوست بازو می‌باشد.

مزوتراپی

مزوتراپیعبارت است از تزریقات بسیار ریز یک محلول فعال از پیش آماده شده که به طور مستقیم به درون سلول‌های پوستی تزریق می‌شود. این روش ویتامین‌های موردنیاز را به مزودرم یا همان لایه‌ی میانی پوست رسانده و به‌عنوان یک فشنگ دارویی عمل می‌کند. با تحریک متابولیسم، گردش خون موضعی و چربی سوزی می‌توان از این روش برای کاهش چربی بازو و محدود کردن چربی‌ها نیز استفاده کرد. در این روش تزریقات متعددی با استفاده از یک سوزن ریز که دقیقاً به زیر سطح پوست مناطق مورد درمان وارد می‌شود انجام می‌شوند. در هر یک از تزریقات تنها یک قطره از محلول استفاده می‌شود. بسته به شدت درمان، ممکن است جلسات درمانی بین ۳ تا ۱۰ مرتبه تکرار شوند. زمانی که دوره‌ی درمانی اولیه را طی کردید، ممکن است لازم باشد تا برای حفظ آثار ایجاد شده، جلسات درمانی دیگری نیز برنامه‌ریزی شوند.

مکش درمانی

این دستگاه، پوست بازو را به درون خود می‌کشد. این کار به گردش خون کمک می‌کند چراکه مکش ایجاد شده، فشار وارده بر روی سیاهرگ‌ها را از بین می‌برد. در طول این روش درمانی، رادیو فرکانس و نور مادون‌قرمز همراه با ماساژ مکانیکی با استفاده از دستگاه مکش مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ترکیب رادیو فرکانس و مادون‌ قرمز می‌تواند بافت‌های میان‌ پوست و زیر پوست را در منطقه‌ی درمان، مورد هدف قرار دهد. این گرما، درمانی بی‌خطر، مؤثر، سریع و بدون نیاز به مدت‌زمان بهبودی را برای شما به همراه خواهد داشت. هدف از انجام این کارها، تحریک متابولیسم سلولی بافت‌های مورد درمان، تقویت گردش لنفاوی، از بین بردن سلول‌ها و ذخایر چربی و درنتیجه کاهش قطر بازو و سفت شدن پوست آن می‌باشد. این روش‌های درمانی بر روی پوست برهنه‌ی بازو انجام شده و احساس خوشایند و آرام بخشی به شما می‌دهند. بلافاصله پس از عبور دستگاه از روی پوست، رنگ آن به رنگ قرمز روشن تبدیل شده و درخشش خوشایندی از آن به چشم می‌خورد.

لیپوساکشن

لیپوساکشن به‌عنوان یک روش درمانی سرپایی و با استفاده از بی‌حسی موضعی طراحی شده است. درد ناشی از این عمل بسیار کم بوده ولی ممکن است احساس فشار، حرکت و یا لرزش بکنید. در طول عمل، پزشک یک بریدگی کوچک بر روی پوست و معمولاً نزدیک به آرنج یا زیر بغل ایجاد کرده و یک لوله‌ی کوچک به نام کانولا را از طریق آن وارد بافت چربی می‌کند. این کانولا بافت‌های چربی را تخریب کرده و ناحیه را به شکل دلخواه تراش می‌دهد. چربی اضافی با استفاده از یک دستگاه مکش قدرتمند از بدن خارج می‌شود و پوست، عضلات، اعصاب و رگ‌های خونی را دست نخورده باقی می‌گذارد. معمولاً این عمل بین یک تا دو ساعت زمان می‌برد که به قرار گرفتن شما تحت روش‌های درمانی دیگر بستگی خواهد داشت.

عوارض جانبی


همانند بسیاری از روش‌های درمانی، زیباسازی بازو نیز ممکن است عوارض ناخواسته‌ای را همراه داشته باشد. این عوارض جدی نبوده و ممکن است بروز آن‌ها غیرقابل‌اجتناب باشد، بااین‌حال شدت آن‌ها در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. (حتی ممکن است عوارض ایجاد شده در طی یک جلسه‌ی درمانی با عوارض جلسه‌ی درمانی دیگر متفاوت باشند). ازجمله عوارض جانبی عمل لاغر کردن بازو می‌توان به تورم، خارش، روشن شدن رنگ پوست (پوست جدیدی که در معرض نور خورشید قرار نگرفته است) و قرمز یا صورتی شدن رنگ پوست اشاره کرد. این عوارض معمولاً خفیف بوده و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را تحمل کرد. کلینیک محل درمان دستورالعمل‌هایی را برای مقابله با این عوارض به شما ارائه می‌کند که در این میان می‌توان به استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده، استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف بالا، استفاده از پماد (مثل ژله‌ی نفتی)، استفاده از کمپرس سرد و اقدامات این‌چنینی اشاره کرد.

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷