زیبایی بینی بدون جراحی با تزریق ژل و چربی

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

آیا شما از ظاهر بینی خود ناراضی هستید اما تمایل به انجام عمل جراحی زیبایی بینی هم ندارید؟ با وجود ناراحتی‌هایی که به دنبال انجام عمل‌های جراحی در چند هفته یا حتی چند ماه تا بهبودی کامل ایجاد می‌شود و در پایان با این که شما مبلغ زیادی را برای انجام این کار پرداخت کرده‌اید، ممکن است نتایج حاصل از درمان مطلوب شما نباشد و حتی نتایج به حدی ناراضی کننده باشد که شما مجبور به انجام یک عمل جراحی دیگر شوید. یا شاید ممکن است شما به دنبال روشی باشید که بتوانید بدون نیاز به انجام عمل جراحی، ظاهر بینی خود را بهبود بخشید.

کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی که معمولاً به وسیله تزریق ژل و در برخی موارد تزریق چربی انجام می‌شود به شما کمک می‌کند تا بدون قرار گرفتن تحت عمل‌های جراحی ظاهر بینی خود را اصلاح کنید. در کمتر از ۱۰ دقیقه شما می‌توانید از شر برآمدگی‌ها، ناهمواری‌ها و تورفتگی‌های ناخوشایند بینی خود خلاص شوید بدون اینکه نیاز به استراحت داشته باشید یا کبودی روی بینی شما ایجاد شود. همچنین اثرات ناشی از به کار بردن این روش‌ها بلافاصله قابل‌ مشاهده بوده و نیازی نیست که شما برای تکمیل نتایج یک سال صبر کنید. از آنجا که اثرات حاصل از استفاده از این روش‌ها دائمی نیست، اگر شما نتایج حاصله را دوست نداشته باشید پس از مدتی این اثرات از بین رفته و بینی شما به شکل قبلی خود بازمی‌گردد.

عمل جراحی زیبایی بینی یک عمل مهم است. شما ظاهر و سلامت خود را در معرض خطری قرار می‌دهید که نسبت به نتایج حاصل از انجام آن نیز نمی‌توانید کاملاً مطمئن باشید. کوچک کردن بینی بدون جراحی ریسک و هزینه کمتری داشته که کمتر از ۱۰ درصد عمل‌های جراحی زیبایی بینی است.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی سپید روش‌های درمانی را پیشنهاد می‌دهند که نتایج آن متناسب با شرایط شما است، به این معنی که ممکن است در برخی موارد شما از انجام این فرایندهای درمانی منع شوید. زیبایی بینی بدون جراحی می‌تواند نتایج بسیار چشمگیری در کوتاه مدت به دنبال داشته باشد، بنابراین بهتر است خود را برای یک تغییر بزرگ آماده کنید. پزشکان ما در خلال جلسه مشاوره دیدی کلی از آنچه باید انتظار داشته باشید به شما می‌دهند.

در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد زیبایی بدون جراحی بینی دارید می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸ - ۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳ - ۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷ تماس حاصل نموده و یک وقت ملاقات با کارشناسان و متخصصین ما رزرو کنید.

مزایا


برای بسیاری از مردم عمل بینی بدون جراحی بسیار بهتر از انجام عمل جراحی بینی است زیرا:

  • در زمانی کمتر از یک ساعت انجام می‌شود، در برخی موارد حتی این درمان ظرف مدت ۱۰ دقیقه انجام می‌شود.
  • این نوع روش درمانی طول مدت بهبودی ندارد و شما زمان سر کار رفتن، با دوستان و اعضای خانواده بودن را از دست نمی‌دهید.
  • بدون کبودی است.
  • درد ندارد.
  • خطرات احتمالی که در عمل‌های جراحی دیده می‌شود در این فرایند وجود ندارد.
  • بسیار بسیار ارزان‌تر است.
  • نتایج آن دائمی نبوده و موقتی است.

زیبایی بینی بدون جراحی چیست؟


کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی قابلیت ترمیم بسیاری از مشکلات معمول بینی نظیر آنچه مربوط به شکل و سایز بینی است را دارد مانند:

  • کج بودن بینی
  • قوز یا برآمدگی‌های روی بینی
  • پهن بودن بینی
  • انحراف پل بینی
  • برجستگی نوک بینی
  • بینی عقابی
  • بینی زاویه‌دار

شما ممکن است فکر کنید که کوچک کردن بینی بدون جراحی به این دلیل که باید قسمتی از بینی مانند برآمدگی یا نوک برجسته برداشته شود مناسب نیست اما این بینی‌ها معمولاً به دلیل عدم وجود تعادل نازیبا به نظر می‌رسند. با اضافه کردن حجم قسمت‌های دیگر بینی می‌توان به تعادل و زیبایی دست یافت و ظاهر بینی را زیباتر نمود.

 چه کسانی می‌توانند از این روش استفاده کنند؟


انجام این درمان‌ برای افرادی که می‌خواهند سایز بینی خود را به میزان زیادی کاهش دهند یا افرادی که بینی آنها بدشکلی‌های شدیدی دارد مناسب نیست. عمل بینی بدون جراحی بر تنفس فرد تأثیری ندارد زیرا فقط تزریق انجام شده و تغییری در مسیرهای عبور هوا ایجاد نمی‌شود.

افرادی که اخیراً تحت عمل‌های جراحی زیبایی بینی قرار گرفته‌اند اما به طور کامل از نتایج به دست آمده راضی نیستند نیز می‌توانند این فرایندها را انجام دهند. زیبایی بدون جراحی بینی بدون نیاز به انجام عمل‌های سنگین جراحی می‌تواند نتایج طبیعی به دنبال داشته باشد. عمل فوری بینی می‌تواند با دقت مشابه عمل‌های جراحی زیبایی بینی انجام شود و در برخی موارد به دلیل این که بر شکل خارجی بینی مستقیماً تأثیر می‌گذارد می‌تواند به دقت شکل بینی را تغییر داده و زیباتر کند.

 زیبایی بینی بدون جراحی چگونه عمل می‌کند؟


پزشک با استفاده از تزریق ژل یا تزریق چربی، حجم بینی را به دقت در قسمت‌های مورد نظر افزایش می‌دهد یا ظاهر آن را تغییر می‌دهد. ما فیلرهای ژوویدرم یا رستالین را ترجیح می‌دهیم زیرا این نوع فیلر در زیر پوست بینی هموارتر به نظر می‌رسد و اثر تزریق آنها مدت طولانی‌تری در صورت باقی می‌ماند.

برای مثال اگر شما بخواهید برآمدگی‌های روی پل بینی خود را برطرف کنید، پزشک می‌تواند این نوع ژل را در اطراف برآمدگی بینی شما تزریق کرده تا شکل برآمدگی هموار شود. اگر بینی شما تورفتگی، بیرون‌زدگی یا انحراف داشته باشد وی می‌تواند به روش مشابه حجم پل بینی شما را افزایش داده تا سطح آن صاف شده و ناهمواری‌های آن از بین برود. اگر نوک بینی شما گوشتی است با اضافه کردن حجم به قسمت‌های دیگر بینی می‌توان این ظاهر گوشتی را از بین برده و یک بینی با ظاهری متعادل‌تر به وجود آورد.

 انجام این فرایند چقدر طول می‌کشد؟

درمان و تغییر شکل بینی با استفاده از این روش حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. بر اساس مشکلات موجود و نیازهای درمانی برای هر بینی ممکن است این زمان برای درمان برخی از بینی‌ها مقداری کمتر یا بیشتر شود.

آیا انجام این درمان آسیب‌زا است؟


بینی یک قسمت حساس بدن است اما ژل‌های تزریقی حاوی مواد بیحس کننده هستند و در صورت لزوم پزشک می‌تواند از کرم‌های بیحس کننده برای کاهش ناراحتی‌های بیمار در حین انجام فرایند استفاده کند. ناراحتی‌های حین انجام فرایند کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی به مراتب کمتر از عمل‌های جراحی بینی است.

ژل‌های پوستی مطمئن و بی‌خطر هستند و امکان بروز واکنش‌های آلرژیک در هنگام انجام این فرایند یک در ۲۰۰۰۰ است. ممکن است اثر تزریق ژل‌ با تزریق‌های دیگر از بین برود که احتمال بروز این اتفاق بسیار نادر است.

مراقبت‌ها و ملاحظات پس از درمان


پس از تزریق ژل نیازی به استراحت نیست و شما می‌توانید بلافاصله پس از انجام درمان به امور روزمره خود بپردازید؛ مانند بوتاکس، بیماران باید تا ۲۴ ساعت پس از انجام فرایند از مصرف نوشیدنی‌های الکلی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید پرهیز کنند. ممکن است پوست شما کمی دچار قرمزی، تورم و کبودی شود.

از فشار وارد کردن به ناحیه‌ای که در آن، ژل تزریق شده است به مدت یکی دو هفته باید خودداری کنید زیرا فیلرها در این مدت هنوز نرم و قابل ‌انعطاف بوده و ممکن است در محل تزریق جابجا شوند که می‌تواند تأثیر منفی بر نتایج فرایند داشته باشد.

شما می‌توانید با استفاده از ژل آرنیکا سرعت بهبود کبودی‌های ایجاد شده پس از انجام درمان را افزایش دهید اما اگر باید در یک مهمانی یا جشن شرکت کنید باید از یک کانسیلر خوب استفاده کنید.

نتایج


شما می‌توانید نتایج حاصل از تزریق ژل‌ها را بلافاصله پس از انجام درمان مشاهده کنید. تأثیر تزریق فیلرهای پوستی فوراً قابل‌ مشاهده است که این یکی از مزایای عالی این روش درمانی است. نتایج تا دو هفته پس از تزریق به طور کامل ملموس می‌شود. مدتی پس از تزریق ژل، کبودی‌ها و قرمزی‌های ایجا دشده نیز برطرف می‌شوند.

از آنجا که ژل‌های تزریقی مورد استفاده برای کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی به طور طبیعی جذب بدن می‌شوند، نتایج حاصله پس از حدود ۱۸ ماه از بین می‌رود که این زمان به نوع پوست و سبک زندگی شما بستگی دارد.

هزینه


هزینه عمل بینی بدون جراحی به میزان ترمیم مورد نیاز بستگی دارد اما بسیاری از مردم فقط به یک مرتبه تزریق ژل‌های پوستی در قسمت تحت درمان نیاز دارند.

محدودیت‌ها و عوارض جانبی


از آنجا که نتایج حاصل از تزریق ژل‌های پوستی موقتی است، بیماران برای حفظ نتایج باید تزریق را پس از ۶ ماه دوباره تجدید کنند. به علاوه، زیبایی بینی بدون جراحی باعث باریک شدن غضروف یا کاهش سایز بینی نمی‌شود بنابراین بیمارانی که چنین اهدافی دارند باید از روش‌های جراحی بینی برای رسیدن به مقصود استفاده کنند.

عوارض جانبی ناشی از به کار بردن این روش درمانی نسبتاً کم است. شما احتمالاً کمی احساس کبودی و حساسیت در اطراف ناحیه درمان شده خواهید داشت که پس از حدود یک هفته از بین می‌رود و کمی تورم را هم تجربه خواهید کرد که تا چند روز پس از انجام درمان برطرف می‌شود.

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷