جــوانســازی پـوسـت با آر اف فرکشنال

• جــوانســازی پـوسـت با آر اف فرکشنال
  • بهترین روش جوانسازی پوست

امروزه با پیشرفت علم همه بدنبال بهترین روش درمانی با کمترین عارضه ،بدون درد و راحت تر هستیم . لیزرهای co2و اریبوم  و co2 فرکشنال بدلیل ایجاد درد وزمان بهبود طولانی کم کمک و همچنین ایجاد سوختگی در سطح پوست (اپی درم ) برای منتقل نمودن انرژی به لایه های پایین پوست ، ودوره نقاهت که حدود یک هفته بود ،برای عده ای از بیماران دشوار بود ودر بعضی موارد که بیماران دچار تیرگی ،لک صورت بودن احتمال تیره تر شدن لک در آنها وجود درست در همین راستا ، سیستم آر اف فرکشنال  سوزنی  نوع پیشرفته رادیوفرکوئنسی این دستگاه داری سوزن های بسیار ریز ظریفی می باشد که انرژی RF را برای ایجاد تخریب حرارتی در بافت هدف به درم  می رساند و جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت با طلا پوشیده شدهاند وقطر آنها ۲۰۰میکرون بوده و عمق نفوذ آنها قابل کنترل می باشد . طول این سوزنها داراری عایق است وفقط نوک آنها آزاد است بنابراین زمانی که انرژی اف ار اف آزاد می شود ، تخریب حرارتی  در عمق بافت صورت میگیرد و در عمق پوست کلاژن منقبض شده و سبب سفت شدن پوست و تحریک کلاژن سازی می شود و نکته مهم اینکه هیچگونه آسیبی مانند لیزهای co2 و حتی آراف های قدیمی به سطح پوست نمیزند و یک درمان کامل و بدون درد را می توانید تجربه کنید.

سیستم فرکشنال RF به طور مکانیکی وحرارتی ستونهای آسیب دیده ای در درم عمقی ایجاد می کند . از آنجایی که نواحی اطراف ستونهای ایجاد

شده جهت انتقال حرارت آسیبی ندیده اند ، فرآیند بهبود بسیار سریعتر  خواهد بود والتهاب وتورم کمتری پس از درمان وجود دارد .در ضمن به واسطه

بای پس کردن اپیدرم هیچگونه پیگمانتاسیونی در سطح پوست بوجود نخواهد آمد .

این امواج یعنی رادیو فرکانس هیچ ضرری برای پوست ندارد و یک متد غیر تهاجمی و بسیار بی آزار برای پیشگیری و درمان چروک و شلی و افتادگی صورت می باشد و تاثیر درمانی ان به مراتب از کرم های ضد چروک بسیار گران قیمت در بازار بهتر و بیشتر است و اینکه بعد از جلسات درمان به هیچ وجه پوست دچار سوختگی و زخم نمیشودفلذا عوارضی مثل لک های تیره یا روشن در این متد ایجاد نمیشود جوانسازی و لیفتینگ پوست با آر اف اصولا ، به ۲ یا ۳  جلسه درمان به فواصل  متوسط ۱ تا ۳ ماهه نیاز دارد.

اصولا تا سه هفته بعد از جلسه اول کشیده تر شدن و شفاف تر شدن پوست قابل رویت می باشد  و تا ۳ ماه بعد این اثر به حداکثر خود می رسد ،

اثرات ناشی از یک دوره کامل درمان بین ۶ تا ۲۴ ماه بعد از درمان بسته به قدرت کلاژن سازی فرد ادامه خواهد یافت و به همین علت توصیه می شود  که بعد از تکمیل دوره درمان هر ۶ تا ۱۲ ماه یکبار یک جلسه یادآوری انجام شود .

زمان لازم برای مشاهده اثرات بسته به علت اولیه شروع درمان متفاوت است :

سه روز تا یک هفته در موارد درمان جهت کاهش ترشح زیاد چربی پوست

یک تا دو هفته جهت کاهش آکنه های التهابی

دو هفته تا دو ماه جهت کاهش اندازه منافذ پوست

یک تا شش ماه جهت خطوط ریز پوست ، سفت شدگی پوست و درمان اسکار

مراقبت های بعد از رادیوفرکانسی سوزنی :

بلافاصله بعد از جلسه درمانی می توان با استفاده از پکهای درمانی یخ و یا اسپری های آب طبی مخصوص ، پوست شما را خنک و آرام نمود .

مصرف مرطوب کننده های سبک به کاهش سریع تر التهاب و برافروختگی پوست شما کمک می نماید .

مصرف ضد آفتاب بلافاصله بعد از درمان شروع می شود و مصرف منظم آن برای بهره بری کامل از مزایای آر اف صورت ضروری است . شستشوی ملایم پوست در روز درمان مجاز است

ولی از مالش پوست در حین شستشو ویا مصرف شوینده های قوی خودداری نمائید . در ۲۴ ساعت اول از استحمام ، سونا و استخر خودداری نمائید .

بهتر است جهت جلوگیری از تحریک پوست حداقل تا ۴۸ ساعت ودر افراد با پوست های حساس تر ترجیحا تا رفع کامل التهاب و قرمزی احتمالی ناشی از آر اف صورت   از مصرف کرم های شب ، ضد چروک ها ، لایه بردارها و کرم های لک بر خودداری نمائید .

همچنین مصرف یک مرطوب کننده مناسب در کنار مصرف منظم و مکرر یک ضدآفتاب استاندارد ضروری است .

کاربردهای فرکشنال RF

1.  لیفت صورت وسفت تر شدن پوست
  2. رفع شلی پوست
  3. جوانسازی وکلاژن سازی پوست
  4. بسته شدن منافذ باز پوست
  5. درمان ترکهای پوستی شکم وبدن (استریا) نیز نتایج مطلوبی داشته است .
  6. رفع اسکارهای ناشی از زخم، بریدگی،سوختگی تصادف و.... نیز کاربرد دارد .
  7. رفع اسکارهای آکنه کاهش قابل ملاحظه عمق اسکارهای فرو رفته ( چاله یا گودی ) بعد از جوش با اثرات عالی
  8. کاهش و بهبودی قابل ملاحظه لکه های قهوه ای و حتی لکه های قرمز بعد از جوش

( بهبودی جوشگاه )

1. کاهش ترشح بیش از حد چربی
  2. قابل استفاده برای تمامی سطوح بدن
  3. شفاف شدن
  4. کمک به درمان آکنه فعال وروزاسه
  5.  اخیرا در درمان کراتوزپیلاریس (پوست مرغی )، آدنیت ساپوراتیو و تعریق بیش از حد کف دست وپا زیر بغل استفاده شده ونتایج خوبی بدنبال داشته است .
  6.  ترمیم آسیب های آفتاب روی پوست صورت ، گردن ، شانه ها و دست
  7. تحریک رشد مو
  8. فرم دهی عضلات صورت مانند برجسته کردن گونه ها و در صورت های گرد کمک به لاغر شدن نواحی
  9. فرم دهی عضلات بدن مثل بازوهای افتاده و شل ، سفت کردن ماهیچه های شکم
  10. رفع سلولیت

به طور میانگین، هزینه انجام آر اف صورت فرکشنال یا جوانسازی بدون جراحی با این متد بطور کامل برای کل صورت در هر جلسه از ۳۵۰ تا ۸۵۰ هزار تومان به می باشد ، که این مرکز افتخار دارد با قیمت ۲۵۰ هزار تومان این کار را برای شما عزیزان انجام دهد.لازم به ذکر است هیچگونه هزینه دیگری دریافت نمیگردد.

درصورت آشنایی به زبان انگلیسی Needle Rf Fractional رادر گوگل سرچ کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.