لاغر و کوچک کردن دائمی ران با لیپوساکشن و جراحی لیفت

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

برای بسیاری از افراد ناحیه‌ی بالای ران با بالا رفتن سن تبدیل به مشکل بزرگی می‌شود و برای بسیاری دیگر که وزن زیادی کم کرده‌اند، چربی‌های ران پا همچنان سر جای خود باقی می‌مانند و نسبت به ورزش و رژیم غذایی مقاوم هستند. سلول‌های چربی ممکن است در ناحیه ران تجمع پیدا کنند و پوست ران نیز ممکن است دچار سلولیت و حالت شلی و افتادگی شود. تمامی این مشکلات باعث می‌شود که ران پاها فرم ناخوشایندی پیدا کند و شخص، چاق‌تر و پیرتر از آنچه که در واقع هست به نظر بیاید. افتادگی پوست ناحیه ران، یکی از مواردی است که موجب می‌شود افراد، تصور بدی نسبت به ظاهر خود پیدا کنند و اعتماد به ‌نفس آن‌ها پایین بیاید. بسیاری از افراد می‌توانند با انجام ورزش و گرفتن رژیم غذایی، به نتایج خوبی در لاغر و کوچک کردن ران‌های خود دست پیدا کنند، اما برای برخی دیگر، لاغر کردن ران‌ها امری غیرممکن به نظر می‌آید. خوشبختانه، راه‌حل‌های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به پزشک متخصص و مشورت با او، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید که ران پاهای شما فرم لاغرتر و زیباتری داشته و پوست آن کشیده‌تر و منسجم‌تر باشد و یا اگر مقدار زیادی وزن کم کرده‌اید و همچنین اگر از بابت وجود پوستی شل و افتاده در ران پاهای خود ناراحت و ناراضی هستید یا به خاطری چاقی ران پای خود نمی‌توانید لباس‌های خود را راحت بپوشید. پس در این صورت انجام روش‌های لاغر کردن ران، راه‌حل مناسبی برای شما است. برای لاغر کردن ران‌ها، روش‌های بسیار  مختلفی وجود دارد از جمله مزوتراپی، آراف، لیزرتراپی و روش‌های جراحی. متخصصین ما در کلینیک زیبایی سپید با ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی در مورد چگونگی و انواع روش‌های لاغر کردن ران، مناسب‌ترین روش درمانی را به شما پیشنهاد می‌کنند. جهت دریافت نوبت مشاوره و یا رزرو نوبت درمان می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸ - ۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳ - ۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷ تماس حاصل نمایید.

روش‌های لاغر کردن ران


برای لاغر و کوچک کردن ران لازم است که پوست و چربی‌های اضافه‌ی موجود در قسمت داخلی و خارجی ران برداشته شوند. این کار معمولاً بعد از جراحی لاغری ران و یا در مورد افرادی انجام می‌شود که علی رغم ورزش کردن و گرفتن رژیم غذایی نمی‌توانند چربی‌های اضافه ناحیه بالای ران را از بین ببرند. اگر شما وزنی متعادل دارید و نسبت به داشتن سبک زندگی سالم (غذای مناسب و  داشتن فعالیت فیزیکی کافی) متعهد هستید، انجام روش‌های لاغر کردن ران می‌تواند به شما کمک کند که فرم زیبای ران پاهای خود را بازیابید و آن‌ها را به شکل مورد انتظار خود دربیاورید.

مزایا


  • لباس‌های روزمره و همین طور لباس شنای شما به تن شما زیباتر خواهد بود.
  • بدن شما فرم زیباتری پیدا می‌کند.
  • ران پاهای شما لاغرتر و بافت آن منسجم‌تر می‌شود و بنابراین اندام شما جوان‌تر به نظر خواهد آمد.

متقاضیان مناسب برای لاغر کردن ران‌ها


اگر شما از سلامت عمومی برخوردار هستید و رویکردی مثبت و انتظاراتی واقع‌بینانه از نتیجه‌ی درمان خود دارید، در این صورت به احتمال قوی، متقاضی مناسبی برای انجام روش‌های لاغری ران هستید. سایر ملاحظات مهم که موجب می‌شود کاندید لاغر و کوچک کردن ران‌ها باشید، عبارتند از:

  • بالا رفتن سن شما موجب شل شدگی، افتادگی و سلولیت در پوست ناحیه ران شده
  • شما به نحو موفقیت‌آمیزی وزن خود را به طور قابل‌ ملاحظه‌ای کاهش داده‌اید و حالا می‌خواهید ران پاهای شما فرم بهتری داشته باشند تا اندام لاغر شما را به خوبی نشان دهند.
  • به خاطر چاقی بیش‌ از حد ران پاهایتان، لباس‌های شما به خوبی به تنتان اندازه نمی‌شوند.
  • شکل ران پاهای شما باعث می‌شود که نسبت به ظاهر خود ناراضی و ناراحت باشید و می‌خواهید که با اصلاح فرم ران پاهای خود، اعتمادبه‌نفس و احساس بهتری نسبت به بدن خود داشته باشید.

روش‌های درمانی


کرم‌ها و لوسیون‌های موضعی

اگر میزان افتادگی و شل شدگی پوست ران پاهای شما بسیار خفیف است، استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های لیفت پوست می‌تواند برای شما مفید باشد. این کرم‌ها و لوسیون‌ها برای افرادی مناسب است که مشکلشان تنها بافت و انسجام پوست ران‌ها است و نه کسانی که پوست ران آن‌ها شل شدگی زیادی دارد.

به طور کلی، کرم‌ها و لوسیون‌های بسیار زیاد و متنوعی برای این منظور در دسترس هستند و شما می‌توانید انواع ترکیبات مختلف را امتحان کنید و در نهایت محصولی را برای استفاده‌ی مداوم انتخاب کنید که بیشترین تأثیر را روی پوست شما داشته است.  در نظر داشته باشید که میزان تأثیرگذاری این کرم‌ها، جزئی و خفیف است و بنابراین بهترین راه این است که به جای استفاده تنها از این کرم‌ها، آن‌ها را همراه با یکی از روش‌های لاغری ران‌ها به کار ببرید.

لیزرتراپی

روش لیزرتراپی با تحریک پوست به تولید کلاژن بیشتر موجب رفع شل شدگی آن و جمع شدن پوست می‌شود. در اغلب موارد، انجام لیزرتراپی شامل قرار دادن دستگاه اشعه‌ی  مادون‌قرمز بر روی ناحیه مورد نظر می‌شود. اما در مواردی نیز همراه با لیزرتراپی، تکنیک‌های دیگری مانند ماساژ با فشار هوا نیز انجام می‌شود. این روش می‌تواند انسجام عضلانی و پوست ران را بهبود دهد اما نمی‌تواند شل شدگی پوست را به طور کامل حذف کند.

مانند دیگر روش‌های غیرجراحی، روش لیزرتراپی نیز نیازی به گذراندن دوره بهبودی ندارد. تأثیرات لیزردرمانی بسیار ملایم بوده و به ‌تدریج نمایان می‌شوند و بنابراین لازم است طی یک ماه چند جلسه‌ی درمانی را پشت سر بگذارید تا نتایج اولیه درمان را مشاهده کنید.

رادیوفرکوئنسی (آر اف)

در این روش از نیروی متعاقباً الکتریکی نوری (تکنولوژی Elos) برای جمع‌کردن و رفع شلی پوست ران‌ها استفاده می‌شود. این تکنولوژی ترکیبی از امواج رادیوفرکوئنسی (RF)، مادون‌قرمز، مکش (وکیوم) و ماساژ مکانیکی است که موجب افزایش تولید کلاژن و بهبود انسجام بافتی پوست می‌شود. این روش درمانی در بهبود سلولیت نیز مؤثر است. رادیوفرکانسی و امواج مادون‌قرمز هر دو موجب گرم شدن بافت‌های زیرین پوست می‌شوند و جریان خون را افزایش داده و بدین طریق موجب تسریع متابولیسم تجزیه چربی می‌شوند. مانند دیگر روش‌های غیرجراحی، این روش نیز مستلزم گذراندن چند جلسه‌ی  درمانی است. نتایج درمان پس از ۴ هفته قابل‌مشاهده هستند.

مزوتراپی

یکی از مؤثرترین درمان‌های ضدسلولیت، مزوتراپی است که لایه‌ی میانی پوست به نام مزودرم را هدف قرار می‌دهد. تزریقات مزوتراپی، چربی‌های ناخواسته را درهم می‌شکنند و تارهای بافتی که موجب بروز سلولیت شده‌اند را ضعیف می‌کنند. چربی‌های زیرپوستی بعد از انحلال با ماده‌ی مزوتراپی توسط سیستم‌های متابولیسمی طبیعی بدن، دفع می‌شوند. این تزریقات تأثیری موقتی دارند و بنابراین برای حفظ نتایج و از بین بردن شل شدگی متوسط تا شدید پوست، لازم است که جلسات درمان با فواصل زمانی منظم، تکرار شوند.

اولتراسوند کویتیشن

کویتیشن روشی غیرتهاجمی است که موجب فرم دادن به ران‌ها و حذف چربی‌ها می‌شود و نتایجی مشابه با لیپوساکشن دارد، با این تفاوت که دیگر جراحی در کار نیست. با کمک این روش می‌توان چربی‌های مقاوم نسبت به رژیم غذایی و ورزش را از بین برد و حجم آن‌ها را کاهش داد. در این روش، دسته‌ی مخصوص دستگاه بر روی پوست قرار داده می‌شود. این دستگاه امواج اولتراسوند را با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند، و این امواج باعث مایع شدن چربی‌های زیرپوستی می‌شوند. این چربی‌های انحلال یافته، بعداً توسط سیستم لنفاوی و ادراری بدن جذب و سپس از بدن دفع می‌شوند. نتایج درمان در هر بیمار متفاوت است، اما در اولین جلسه‌ی درمان می‌توان تا حدود ۳ سانتی‌متر از لایه‌های چربی ران را از بین برد. این روش درمانی به طور چشمگیری مؤثر است، به نحوی که  نتایج نهایی درمان پس از سومین جلسه قابل‌مشاهده هستند.

لیپوساکشن

در این روش می‌توان با استخراج چربی‌های اضافه‌ی موضعی، ران‌ها را لاغرتر کرد و به آن فرم زیباتری بخشید. بسیار مهم است که متخصصی که لیپوساکشن را انجام می‌دهد، در انجام این کار مهارت داشته و نتایجی طبیعی ایجاد کند. وجود فضای کوچکی بین قسمت بالایی و پایینی ران به لحاظ زیبایی ظاهری بسیار خوشایند و مناسب است اما وجود تفاوت زیاد بین این دو ناحیه، ظاهری غیرطبیعی و ناسالم دارد و کاملاً مشخص است که در این ناحیه جراحی انجام شده است. هیچ کس قطعاً به دنبال داشتن چنین ظاهری نیست.  در صورتی که جراح شما در انجام لیپوساکشن این ناحیه تبحر و تجربه نداشته باشد، عدم هماهنگی و تعادل بین قسمت‌های بالایی و داخلی ران با دیگر قسمت‌های ران می‌تواند شدید و ناخوشایند باشد.

جراحی لیفت ران

جراحی لیفت ران شامل مراحل زیر می‌شود:

  • اعمال بیهوشی: برای آن که در حین لیپوساکشن احساس راحتی کنید، لازم است که ماده بیهوشی اعمال شود. گزینه‌های ممکن برای این کار، تزریق آرام‌بخش وریدی و یا بیهوشی عمومی است که پزشک جراح شما بهترین گزینه‌ی مناسب برای شما را پیشنهاد می‌دهد.
  • ایجاد برش: روش ایجاد برش‌ها بستگی به محل دقیق مورد نظر برای درمان، میزان اصلاحات مورد نظر و هدف بیمار و جراح از انجام جراحی دارد.
  • بستن برش‌ها: با ایجاد بخیه‌های عمقی در بافت‌های زیرین، فرم جدید ران‌ها به خوبی پشتیبانی می‌شود. برای بستن پوست خارجی ممکن است از گیره یا چسب بخیه و یا نخ بخیه معمولی استفاده شود.
  • نتایج: بلافاصله پس از جراحی، هموار بودن و لاغری ران‌ها قابل ‌مشاهده است اما نتایج نهایی جراحی بعد از گذراندن دوره بهبودی و با برطرف شدن تورم و کبودی ران‌ها، مشخص خواهند شد.

در ادامه انواع برش‌ها توضیح داده شده است:

برش لیفت داخلی ران

در این روش، برش‌ها در داخل کشاله ران ایجاد می‌شوند و به سمت پایین ادامه پیدا کرده و تا پشت ران‌ها می‌روند. در تکنیک دیگری برای لیفت داخلی ران، برش از کشاله ران تا زانو امتداد پیدا می‌کند. ممکن است با توجه به شرایط خاصی که دارید نیز متقاضی انجام برش جزئی لیفت داخلی ران باشید که در این صورت، تنها برشی در ناحیه داخلی کشاله ران ایجاد می‌شود. جراح شما پس از ارزیابی شرایط و خواسته‌های شما به شما خواهد گفت که کدام تکنیک برش برای شما مناسب‌تر است.

برش لیفت خارجی ران

برای بهبود فرم خارجی ران‌ها لازم است که برشی در قسمت خارجی کشاله ران ایجاد شود که این برش دورتا دور لگن و سپس کمر امتداد پیدا می‌کند. در تکنیک‌های پیشرفته‌تر برش، جراح سعی می‌کند که برش‌ها را در محل‌هایی ایجاد کند که تا جای ممکن توسط انواع لباس‌ها پوشیده می‌شود. اما در هر صورت ممکن است این برش‌ها گسترده باشند.

هزینه


لاغر کردن ران برای هر بیمار، روش مخصوص و منحصربه‌فردی دارد که با توجه به شرایط بیمار، نیاز‌های او و اهداف و انتظارات او از نتایج جراحی تعیین می‌شود. ناحیه مورد نظر در ران برای اصلاح و روش انتخاب‌شده برای لاغری ران تأثیر چشمگیری در تعیین هزینه‌های این عمل دارند. برای اطلاع از هزینه‌ی هر یک از درمان‌های موجود برای لاغر ی و کوچک کردن ران، می‌توانید با همکاران ما در کلینیک سپید از طریق شماره‌های ۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸ - ۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳ - ۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷ تماس بگیرید.

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷