راه و روش های کوچک کردن و لاغری باسن

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

هر فردی ممکن است مشکلی در فرم اندام خود داشته باشد که شاید با ورزش‌های روزانه و معمول برطرف نشود. اندام‌های شکم به پایین معمولاً بیشتر از همه قسمت‌ها هدف کاهش سایز و لاغری هستند که عبارت‌اند از: قسمت‌های بالا و پایین شکم، باسن و ران‌ها و کفل. برای بسیاری از خانم‌ها، لاغری در قسمت باسن پس از زایمان یا دوره بعد از یائسگی کاری دشوار است. خوشبختانه، امروزه روش‌های متعدد و متنوعی برای کاهش سایز و لاغری باسن موجود می‌باشد.

تمرینات و حرکات ورزشی بسیاری برای کاهش سایز باسن وجود دارند مثل حرکت بلند کردن باسن و ران، جمع‌کردن قسمت پایین شکم، جمع‌کردن ران و غیره که در بسیاری از این ورزش‌ها باید عضلات شکم یا پشتتان به‌اندازه کافی قوی باشند تا بهره لازم را از این حرکات ببرید. انتخاب دیگر برای کوچک کردن باسن، استفاده از روش‌های جراحی و غیر جراحی ازجمله لیپوساکشن، لیپولیز و RF است. برای آشنایی بیشتر با روش‌های لاغر کردن باسن می‌توانید با شماره تلفن‌های  ۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸ و ۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳ و ۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷ تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در کلینیک زیبایی سپید برای ارائه خدمات مشاوره یا رزرو نوبت شمارا راهنمایی خواهند کرد.

مزایای لاغری باسن


بسیاری از افرادی که تحت روش‌های کاهش سایز باسن قرار می‌گیرند از این مزیت بهره می‌گیرند تا در این فرصت تحت انجام روش لاغری ران نیز قرار بگیرند، ویا کاهش سایز باسن را همراه با لاغری شکم انجام دهند که همچنین از تکنیک لیپوساکشن برای کاهش چربی و رفع ناهمواری‌های اندام‌های مختلف بدن استفاده می‌شود.

متقاضی مناسب این روش


  • افراد متقاضی برای این روش باید وزنی نرمال داشته باشند.
  • افراد متقاضی برای این روش باید در سلامت جسمی مناسبی باشند.
  • افراد متقاضی برای این روش نباید در دوران بارداری باشند.
  • افراد متقاضی برای این روش باید فقط با قسمت‌های خاصی از بدن مشکل داشته باشند.
  • افراد متقاضی برای این روش باید درباره انجام روش‌ها اطلاعات و دلایل کافی برای انجام آن داشته باشند.

روش‌های لاغری باسن


رادیوفرکوئنسی یا ( RF )

روش‌های رادیوفرکوئنسی در اصل یک جریان الکتریکی را از طریق الکترودها به پوست وارد می‌کنند تا لایه‌های عمیق‌تر و نیز سطحی‌تری را گرم کنند. وقتی پوست یک جریان الکتریکی فرکانس دار و مکرر را دریافت می‌کند سلول‌های بدنمان این جریان را همانند منبع انرژی تلقی می‌کنند و لایه‌های موجود در پوست همانند یک مقاومت جریان الکتریکی عمل می‌کنند و بسته به سطح مقاومتشان تا درجات مختلفی گرم می‌شوند. این فرایند گرم کردن است که به کاهش چربی‌های موضعی کمک می‌کند.
دو نوع RF وجود دارد:

  • تک قطبی: تک قطبی یا مونوقطبی به دستگاهی اشاره می‌کند که دارای یک قطب یا الکترود می‌باشد. با ارسال جریان تک‌قطبی، جریان از دستگاه مولد از طریق یک الکترود (دسته‌ی مخصوص انجام کار) به بدن وارد می‌شود و با بیشترین مقاومت در ناحیه‌ی اطراف نوک دسته مواجه خواهد شد که سپس در آنجا گرمایش بافت در لایه‌های زیرپوستی رخ می‌دهد. همچنین ممکن است از یک پد بازگشت یا اتصال منفی بدنه استفاده شود که به پایین کمر یا شکم بیمار متصل می‌شود تا مقاومت اندکی برای برگرداندن جریان به دستگاه مولد و تکمیل مدار الکتریکی، تولید شود.
  • دوقطبی: عبارت دوقطبی به دستگاهی اشاره می‌کند که دارای دو قطب یا الکترود باشد. با ارسال جریان دوقطبی، جریان از دستگاه مولد فقط در بافتی وارد می‌شود که بین دو الکترود موجود درروی دسته‌ی دستگاه می‌باشد. این الکترودها مدار الکتریکی را آغاز و کامل می‌کنند. ازاین‌رو با ارسال جریان دوقطبی، هیچ جریانی به قسمت‌های دیگر بدن فرستاده نمی‌شود بنابراین دیگر به پد بازگشت یا اتصال منفی نیازی نیست.

در همه‌ی انواع ارسال جریان رادیو فرکوئنسی، این مقاومت در برابر جریان الکتریکی به بافت است نه الکترود که اثر گرمایشی را تولید می‌کند.

کویتیشن

کویتیشن یک روش تقریباً غیرتهاجمی و جدیدی ست که برای کاهش چربی‌های موضعی با به‌کارگیری سطوح ایمنی از انرژی التراسوند از طریق یک وسیله‌ی (میله) دستی به ناحیه موردنظر از چربی زیرپوستی طراحی‌شده است. وقتی سلول‌های چربی، چربی زیادی را در خود انباشته کنند، غشای آن‌ها ممکن است ضعیف شود و در لایه‌ی کولوژنی پوست متورم شوند. وقتی از روش کویتیشن اولتراسوند استفاده شود، این سلول‌های ضعیف شده ازهم‌ پاشیده می‌شوند و محتویاتشان آزاد پی گردد تا در بدن مجدداً استفاده و یا حذف شوند که درنتیجه این چربی‌ها در دستگاه‌های لنفاوی و ادراری رسوب می‌کنند و سلول‌هایی سالن و بی‌عیبی را باقی خواهند گذاشت. این روش همچنین در کاهش و رفع سلولیت مؤثر خواهد بود که بیشتر زنان بالاتر از ۲۰ سال چه چاق و یا لاغر، از آن رنج می‌برند. این روش وقتی‌که همراه با رادیوفرکوئنسی بکار برده شود، اثرات گرمایش و کویتیشن نیز می‌توانند تنظیم مجدد کولوژن را نیز بالا ببرند و درنتیجه پوست را سفت و چین‌وچروک را کاهش خواهند داد.
مزایای اصلی کویتیشن التراسونی چربی عبارت‌اند از:

  • کاهش حجم بافتها (از هم پاشیدن چربی‌ها)
  • فرم دهی و پیکرتراشی بدن
  • سفت کردن و یکدست کردن پوست
  • کاهش و رفع سلولیت

لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز از طریق کمک به تخریب سلول‌های چربی دگرگونی میکروسکوپی در بافتهای چربی ایجاد می‌کند که این سلول‌ها سپس می‌توانند به‌آسانی از طریق یک لوله‌ی کوچکی که حاوی یک فیبر لیزری می‌باشد برداشته و خارج شوند. انرژی صادرشده از فیبر لیزری باعث می‌شود تا سلول‌های چربی تخریب و تخلیه گردند. این درمان لیزری همچنین به انعقاد عروق خونی کمک خواهد کرد که کبودی و سفت شدن پوست را کاهش می‌دهد، مد زمان بهبودی را تسریع می‌بخشد و کمترین عوارض احتمالی را دارد. هزینه‌های درمان با لیزر لیپولیز به اندام موردنظر و میزان شدت مشکل بستگی دارد.

لیپوساکشن

در روش لیپوساکشن یک کنولا یا یک میله‌ی بلند، توخالی و باریک به درون پارگی‌های ایجادشده‌ای وارد می‌شود. بافت چربی به‌تدریج در لوله کشیده می‌شود و این عمل شکل و فرمی تراشیده‌تر و صاف‌تر را در قسمت باسن ایجاد خواهد کرد. اگرچه، افراد باید به این نکته توجه داشته باشند که لیپوساکشن می‌تواند فقط تا میزان خاصی استفاده شود و ازاین‌رو تغییرات حاصله اندک خواهند بود. هر فردی که از افتادگی و شلی پوست در قسمت باسن رنج می‌برد ممکن است متقاضی مناسبی برای انجام این روش باشد. کاهش وزن پس از زایمان یا در طی رژیم لاغری باعث ایجاد فرمی شل، گودرفته یا ظاهری ناهموار در قسمت باسن گردد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که باسنشان با سایر اندام آن‌ها متناسب نمی‌باشد و با فرم دهی و متناسب کردن آن با روش‌های کاهش سایز و لاغری باسن، به اعتماد بنفس بیشتری دست خواهند یافت.

وکیوم تراپی

وکیوم تراپی، عضلات را تحریک می‌کند، سلولیت و رسوبات چربی را می‌شکند، سموم را از بین می‌برد و تخلیه‌ی لنفاوی را بهبود می‌بخشد. وکیوم تراپی همچنین به بازگشت الاستیسیته ی طبیعی پوست کمک می‌کند و ازاین‌رو باعث صاف شدن چین‌وچروک پوست و گودی‌ها و برآمدگی‌های پوست پرتغالی شکل روی ران‌ها و باسن می‌شود. این روش بدون درد، ایمن و بسیار تأثیرگذار می‌باشد. در روش وکیوم تراپی، از طریق ترکیب مکانیسم‌های عمل مختلف و تحریک جریان خون، تخلیه‌ی لنفاوی انجام می‌گیرد که این به معنای تحریک مستقیم فیبروبلاست‌ها و افزایش تولید الاستین می‌باشد و باعث بهبود در بافت و تناسب ناحیه‌ی تحت درمان می‌شود. این روش درمان به‌وسیله‌ی فنجان‌های مکشی که به دستگاه مخصوصی وصل هستند انجام می‌شود که باعث مکش و کشیدن بافت می‌شود. این لیوان‌ها توسط متخصص و کارشناس ماساژ درمانی کارآزموده در جای مناسب خود قرار می‌گیرند و به روشی خاص جابجا و دست‌کاری می‌شوند تا به نتیجه‌ی مطلوبی مثل رفع سلولیت، رفع خطوط و چین‌وچروک، رفع تصلب بافت‌ها و سایر مشکلات دیگر دست یابد.

انباشتگی‌های چربی یا سلولیت در ناحیه‌ی باسن


سلولیت چیزی متفاوت از سایر تجمع چربی‌ها نیست. این چربی‌ها به سختی از بین می‌روند و معمولاً در ناحیه‌ی باسن، ران و کناره‌های باسن دیده می‌شوند. از طرف دیگر، سلولیت‌ها چربی‌های قدیمی مسطحی هستند که مشخص و متفاوت به نظر می‌آیند. بدن شما چربی را به‌صورت بافتی چربی‌دار انباشته می‌سازد که متشکل از سلول‌های بافت پیوندی داسی شکل بنام سلول‌های چربی می‌باشد.

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷