بزرگ کردن، لیفت و بالا کشیدن باسن با تزریق چربی و لیفت با نخ به روش برزیلی


جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

لیفت باسن به روش برزیلی یک روش حجم دهی به باسن است که برای باسن ظاهری جوان‌تر و برجسته‌تر ایجاد می‌کند و ظاهری خوش فرم‌تر به بدن می‌بخشد. چربی به وسیله‌ی لیپوساکشن از ناحیه منتخب در بدن گرفته می‌شود و سلول‌های چربی خالص اهداکننده به باسن تزریق می‌شوند. این روش به منظور پر کردن یک چهارم فوقانی باسن طراحی شده است تا ظاهری لیفت شده و پرتر داشته باشد. بیماران که باسن صاف دارند و کسانی که دارای چربی اهدا کننده در کمر، شکم، ران‌ها و پهلوها هستند، بهترین متقاضی برای این عمل می‌باشند. هر روش بطور اختصاصی به منظور برآورده کردن نیازهای فردی هر بیمار تغییر داده می‌شود.

خوش فرم‌تر کردن برخی از نواحی بدن از جمله باسن می‌تواند از طریق برنامه غذایی و ورزش سخت باشد. چه وزن زیادی را از دست داده باشید که باعث افتادگی پوست شده است و یا دارای ژنتیکی هستید که یک باسن پر و منحنی شکل را ایجاد نمی‌کند  باسن به عنوان یک ضربه‌گیر برای لگن و ستون فقرات و وضعیت مناسب قرارگیری بدن بسیار مهم است. بنابراین توجه به ظاهر باسن امری مهم است. لیفت باسن به روش برزیلی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تغییر شکل باسن به شکلی که مطابق میل شما است، می‌باشد. متخصصان ما در کلینیک سپید با ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی در زمینه‌ی چگونگی و شرایط انجام فرایند بزرگ کردن باسن، به شما کمک می‌کنند تا به فرم دلخواه خود دست یابید. جهت رزرو نوبت مشاوره و یا رزرو نوبت درمان می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸ و ۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳ و ۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷ تماس بگیرید.

لیفت باسن به روش برزیلی چیست؟


انتقال چربی از باسن که بیشتر با نام لیفت باسن به روش برزیلی یا BBL نامیده می‌شود، از چربی‌های برداشت شده از طریق لیپوساکشن از ران‌ها، کمر، شکم یا چربی زیر باسن بیمار استفاده می‌کند و چربی‌های برداشت شده را به منظور افزایش شکل، اندازه و برآمدگی باسن بیمار، انتقال می‌دهد. تکنیک لیفت باسن به روش برزیلی از ترکیب لیپوساکشن و انتقال چربی برای افزایش و گاهی اوقات گسترش باسن استفاده می‌کند. سپس بافت چربی که از نواحی که کمتر مطلوب هستند مانند پهلوها یا بازوها برداشته می‌شود به منظور بهبود خطوط و برجستگی‌های باسن تزریق می‌شود.

مزایا


از آنجایی که یکی از اجزای اصلی لیفت باسن لیپوساکشن است، بیماران از مزیت بهبود شکل نواحی مشکل‌دار مانند پهلوها، بالای بازو یا داخل ران نیز بهره‌مند خواهند شد. روش لیفت باسن حجم باسن را افزایش می‌دهد که همزمان باعث لیفت این ناحیه شده و منجر به ایجاد باسنی خوش تراش که بیشتر بیماران به آن علاقه دارند می‌گردد.

لیپوساکشن شکم و کمر باعث بهبود نتایج لیفت باسن می‌گردد و منجر به ایجاد شکلی شبیه به ساعت شنی می‌شود که به معنی کمری کوچک و انحنای خوشایند در محل ران‌ها می‌باشد.

متقاضی


متقاضیان مناسب برای لیفت باسن دارای وضعیت سلامتی مناسب و محدوده‌ی وزنی طبیعی هستند و تمایل به بهبود دائمی ظاهر و خطوط پشت خود دارند. در حین زمان منتهی به جراحی، بیماران باید یک شیوه‌ی زندگی سالم انتخاب کنند و عادات بد مانند سیگار کشیدن و غذاهای ناسالم را کنار بگذارند. بیمارانی که تحت عمل جراحی پلاستیک قرار می‌گیرند باید وزن پایدار داشته باشند، زیرا حتی تغییرات جزئی نتایج جراحی را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

روش‌های بزرگ کردن و لیفت باسن


بزرگ کردن باسن با تزریق چربی

نواحی اطراف باسن ابتدا توسط لیپوساکشن خوش فرم می‌شوند تا برجستگی باسن بهتر به نظر برسد و مواد تزریقی چربی باید به شکلی برداشته شوند که یکپارچگی سلول‌های چربی حفظ شوند. نواحی رایج لیپوساکشن عبارتند از: قسمت پایین کمر (دقیقا بالای باسن)، شکم، دور کمر و ران‌ها. به منظور دریافت چربی با کیفیت مناسب معمولاً پزشک باید لیپوساکشن را حداقل در دو ناحیه از بدن انجام دهد. سپس چربی استخراج شده از این نواحی جهت تزریق مجدد به باسن با دقت پردازش و تصفیه می‌شود. پزشک از یک تکنیک خاص تزریق چربی برای اطمینان از اینکه بهترین سلولهای چربی اهدا کننده، به منظور بزرگ کردن باسن دوباره به داخل باسن شما تزریق می‌شوند، استفاده می‌کند. پزشک چربی خالص را به نواحی و لایه‌های مختلف باسن تزریق می‌کند که ظاهری یکنواخت، صاف و طبیعی در باسن ایجاد کند و همچنین بقای طولانی مدت چربی پیوند شده را بهبود می‌بخشد.

تزریق چربی چقدر دوام دارد؟


اگر چربی برداشت شده ، پردازش شده و به درستی تزریق شود، نتیجه باید طولانی مدت باشد. درمان بزرگ کردن باسن نباید نیاز به جلسات متعاقب یا تزریق چربی در دو مرحله داشته باشد. نتیجه‌ی لیفت باسن به روش برزیلی بسیار وابسته به تجربه جراح است. جراحانی که از روش تصفیه مناسب یا روش تزریق استفاده نمی‌کنند نتایج طولانی مدت را فراهم نمی‌آورند. مطمئن شوید که جراح شما در این روش تجربه دارد.

بهبود


بهبودی این روش بزرگ کردن باسن شامل این روش‌های مهم می‌باشد:

  • در رختخواب استراحت کنید و هفته‌ی اول مایعات زیادی بنوشید.
  • تا ۳ هفته مستقیما روی باسن ننشینید.
  • تا ۳ هفته رانندگی نکنید.
  • حداقل دو هفته مرخصی از کار در صورتی که در هفته‌ی سوم نیازی به نشستن نداشته باشید.
  • جلسه‌ی بعدی در مطب ۶ روز بعد از عمل
  • استفاده از گن‌های فشاری در ۲۴ ساعت روز برای دو هفته‌ی اول

خطرات


مانند هر عمل جراحی، خطرات و عوارض جانبی مرتبط با لیفت باسن به روش برزیلی وجود دارد. هنگامی که به جای استفاده از ایمپلنت‌های حجم دهنده باسن از چربی بدن خود برای بزرگ کردن باسن استفاده می‌کنید خطر کمتری مرتبط با این روش وجود دارد. عوارض احتمالی بزرگ کردن باسن عبارتند از:

  • تورم و کبودی
  • بی‌حسی و درد
  • آمبولی چربی
  • علائم کشیدگی پوست
  • خون آمو (غده‌ی خون لخته شده)
  • از دست رفتن بخشی از گرافت چربی به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بعد از درمان

لیفت باسن با نخ

این روش برای افرادی مناسب است که به اندازه‌ی کافی چربی برای لیفت باسن به روش برزیلی ندارند، اگر چه افرادی که به اندازه کافی چربی دارند نیز می‌توانند برای ظاهر عالی‌تر لیفت و ظاهر گردتر باسن از ترکیب هر دو روش استفاده کنند.

پزشک یک برش بسیار کوتاه در پایین کمر ایجاد می‌کند که زیر خط بیکینی شما پنهان می‌شود. از آنجا که این روش غیر جراحی است، شما هیچگونه زمان مورد نیاز برای بهبودی را تجربه نخواهید کرد. این روش نسبت به روش معمول لیفت باسن با استفاده از ایمپلنت که نیاز به دوره‌ی طولانی و سخت بهبودی دارد، دارای مزیت قابل توجهی است.

تاثیر لیفت عمل از طریق قرار دادن نخ‌های لیفت در باسن بصورت برنامه‌ریزی شده حاصل می‌شود. این نخ‌ها دارای یک سری مخروط قابل جذب هستند که به بافت‌هایی که باید لیفت شده یا جابه‌جا شوند آویزان می‌شوند.

توجه و مواظبت در مرحلهء نقاهت

منظور از زمان استراحت برای بهبودی، مدت زمان مورد نیاز برای به دست آوردن توانایی بازگشت دوباره‌ به فعالیت‌های عادی است. لیفت باسن به روش برزیلی دارای حداقل مدت زمان مورد نیاز برای بهبودی است. در این روش بزرگ کردن باسن هیچگونه جای زخمی وجود ندارد و زمان برای بهبودی کم است یا اصلا نیازی به استراحت نیست و این روش حتی می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی انجام شود. پزشک توصیه می‌کند که برای مدت حدودا ۲ هفته از فعالیت‌های شدید جلوگیری کنید.

فعالیت‌های عادی روزمره غیر از ورزش‌های شدید را می‌توان روز بعد از عمل دوباره از سر گرفت. می‌توانید روز بعد از عمل دوش بگیرید، اما تا یک هفته بعد از رفتن در وان یا شنا کردن اجتناب کنید.

در صورت کم کردن وزن چه اتفاقی می‌افتد؟


گاهی اوقات بیماران لاغرتر در حین انتظار برای درمان از عمد افزایش وزن پیدا می‌کنند. پزشکان مخالف آن هستند زیرا بیماران را مجبور می‌کند که بعد از جراحی وزن سنگین و صورت گردتر خود را حفظ کنند در صورتی که امید به طولانی کردن نتایج جراحی داشته باشند. در صورتی که بیماران بعد از جراحی وزن خود را کاهش دهند، ابعاد باسن جدید آنها نیز کاهش می‌یابد.

هزینه


این به طور کلی مجموع چند هزینه است از جمله:

  • موقعیت جغرافیایی
  • هزینه جراح
  • هزینه اتاق عمل
  • هزینه بیهوشی
  • داروها و دستگاه‌های بعد از عمل
  • قرار ملاقات‌های بعدی

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷