بزرگ و برجسته کردن سینه با تزریق ژل و چربی

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

بزرگ کردن سینه یک عمل زیبایی برای افزایش اندازه سینه و بهبود شکل آن با تزریق ژل و چربی است. از لحاظ زیبایی، هدف نهایی برجسته کردن سینه بهبود تناسب‌های طبیعی بدن بیمار و ایجاد نیمرخی خوشایند و متقارن برای سینه است. این روش متناسب با نیازهای منحصربفرد زن انجام می‌شود.

هیچ روش یکسانی برای برجسته کردن سینه‌ی افراد نمی‌باشد و زنان این عمل را به دلایل مختلفی انتخاب می‌کنند که بزرگ کردن و حجم دادن سینه تنها یکی از آن دلایل است. بزرگ کردن سینه یکی از موثرترین روش‌ها برای اصلاح عدم تقارن قابل توجه سینه است و تزریق‌ها می‌توانند برای کمک به اصلاح بدشکلی‌های سینه استفاده شوند.

بسیاری از زنان بزرگ کردن سینه را جهت بهبود شکل و ظاهر خود در نظر می‌گیرند. برای سینه‌هایی که یا به طور طبیعی کوچک هستند یا پس از بارداری، شیردهی یا کاهش وزن حجم خود از دست داده‌اند، این عمل به طور محسوسی اندازه سینه را افزایش می‌دهد. نتایج می‎تواند به معنی بازیابی حجم از دست رفته یا بهبود توازن کلی خطوط بدن باشند. افزایش اندازه سینه با روش‌های مختلفی قابل انجام است. مسلم است که شما از ورزش‌های طبیعی، تغییر در رژیم غذایی و مکمل‌های توصیه شده توسط کارشناسان آگاهی دارید. با این حال شکی نیست که شما به دنبال راه‌هایی موثر برای بزرگ کردن سینه‌های خود مانند تزریق ژل و چربی هستید. متخصصین ما در کلینیک سپید با ارائه مشاوره‌ی تخصصی در مورد چگونگی، روش‌ها و مزایای بزرگ و برجسته کردن سینه، مناسب‌ترین روش را به شما پیشنهاد می‌دهند. جهت رزرو نوبت برای دریافت مشاوره از متخصصین ما یا رزرو نوبت درمان می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸ - ۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳ - ۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷ تماس بگیرید.

 

بزرگ کردن سینه


سینه‌ها بخش مهمی از زنانگی شما هستند و باید احساس زیبا بودن آن‌ها را داشته باشید.

بزرگ کردن سینه با تزریق یک روش عالی و طبیعی به منظور بهبود اندازه و شکل سینه‌ها است و نیازی به انجام یک عمل جراحی عمده ندارد. با این روش از هیچ پروتز سینه‌ای استفاده نمی‌شود، نیازی به بیهوشی عمومی، بخیه، آرام بخش داخل وریدی و بهبودی طولانی مدت نیز نمی‌باشد. دو گزینه تزریق محبوب شامل تزریق چربی و ژل وجود دارند.

بزرگ کردن سینه با تزریق


تزریق چربی

اساساً در تزریق چربی، چربی از ناحیه‌ای از بدن (معمولاً باسن و ران) گرفته شده و به منظور حجم دادن به سینه در این ناحیه تزریق می‌شود. چربی برداشته، فرآوری و سپس با دقت تزریق می‌شود.

پس از تزریق چربی به احتمال زیاد می‌توانند زنده بمانند و در واقع به طور دائم بخشی از سینه شوند. آمار زیادی در این خصوص وجود دارند اما به طور معمول ۷۰ درصد از چربی تزریق شده به بخشی از سینه تبدیل می‌شود و ۳۰ درصد بقیه از بین می‌روند. بسته به کیفیت درمان درصد چربی زنده مانده می‌تواند تا ۹۵ درصد باشد. چربی برای اینکه تبدیل به بافت زنده شود باید به جریان خون متصل شود.

مزایا

  • حداقل تهاجم. عوارض بسیار کمی گزارش شده‌اند و از آنجا که از چربی خود شخص استفاده می‌شود احتمال واکنش به آن وجود ندارد.
  • فرایندی طبیعی. چیز جدیدی مانند ایمپلنت وارد بدن نمی‌شود. مانند این است که چربی از بخشی به بخش دیگر بدن انتقال پیدا کرده باشد.
  • احتمال بیرون زدن یا سفت شدن چربی وجود ندارد.
  • دائمی است. بر خلاف سایر روش‌های بزرگ کردن سینه نیازی به انجام مجدد درمان نمی‌باشد.
  • می‌تواند به کاهش چین و چروک و ناهمواری‌ها کمک کند.
  • پس از درمان جای زخمی ایجاد نمی‌شود و نیازی به استراحت نخواهد بود. برش بزرگی نیز ایجاد نمی‌شود.

متقاضیان درمان

متقاضیان مناسب برای این روش باید:

  • وضعیت سلامتی کلی مناسبی داشته باشد.
  • سابقه‌ی ابتلا به سرطان سینه در خانواده آنها وجود نداشته باشد.
  • قبل از عمل ماموگرافی شوند و پس از اتمام درمان هر سال این آزمایش را انجام دهند.
  • سیگار نکشند یا برای مدتی قبل از عمل و دوره‌ی بهبودی سیگار را ترک کنند.
  • انتظارات واقع بینانه‌ای نسبت به نتایج داشته باشند.
  • مقدار کافی چربی جهت انتقال داشته باشند. توصیه می‌شود شاخص توده بدنی کمتر از ۱۸٫۵ نباشد.
  • سینه‌ها به طور کامل رشد کرده باشند.
  • سینه‌ها نامتقارن باشند.
  • یک یا هر دو سینه بطور طبیعی رشد نکرده باشند یا ظاهری کشیده داشته باشند.

فرایند عمل

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی شامل دو فرایند است که به طور همزمان انجام می‌شوند، لیپوساکشن، که برداشت سلول‌های چربی را ممکن می‌سازد، و انتقال چربی که در آن چربی برداشته شده با دقت آماده می‌شود و سپس به سینه‌ها انتقال داده می‌شود. نواحی چربی اضافه که ممکن است شامل قسمت بیرونی یا داخلی ران‌ها، شکم، ناحیه‌ی کمر و دیگر نواحی باشند بررسی شده و نواحی که در انتقال چربی بیشترین نقش را داشته و موجب خوش تراش شدن بدن می‌شوند، شناسایی خواهند شد. بنابراین مزیت تزریق چربی اتولوگ و انتقال آن به سینه دو مورد می باشد، یعنی در صورت لزوم شامل خوش فرم کردن ناحیه اهداکننده نیز خواهد شد. برداشتن چربی با استفاده از تکنیک‌های لیپوساکشن از طریق سوزن‌های کوچک انجام می‌شود. فرایند تزریق چربی نیاز به تکنیک ظریفی جهت انتقال سلول‌ها به لایه‌های متعدد سینه جهت دستیابی به بهترین نتایج ممکن دارد.

معایب

  • این درمان نتایج چشمگیری ارائه نمی‌دهد. به طور معمول می‌تواند به اندازه یک پیمانه باعث افزایش حجم سینه‌ها شود.
  • در اصلاح افتادگی سینه یا تغییرات فیزیکی قابل توجه موثر نمی‌باشد.
  • معمولاً نیاز به بیهوشی خواهد داشت.
  • زمان‌بر است و ممکن است برای دستیابی به نتایج مورد انتظار نیاز به چندین درمان باشد.

ژل‌ها

برجسته کردن از طریق تزریق ژل به سینه می‌تواند اندازه، شکل و ظاهر کلی را بهبود بخشد.

با استفاده از ژل ظرف چند دقیقه با درمان ساده و غیر جراحی سینه‌هایی پُرتر و شاداب‌تر خواهید داشت. برخلاف سیار روش‌های بزرگ کردن سینه، نیازی به دوره‌ی بهبودی نبوده و به واقع مقرون به صرفه است.

انواع ژل

کلاژن

کلاژن نوعی پروتئین است که بخش عمده‌ای از پوست و سایر بافت‌های بدن را تشکیل می‌دهد. منابع کلاژن خالص مورد استفاده در ژل‌های بافت نرم می‌توانند سلول‌های انسانی باشد. تاثیر ژل‌های کلاژن به طور کلی برای ۳ تا ۴ ماه ماندگار خواهد بود. این ژل‌ها کمترین میزان ماندگاری را در میان مواد پرکننده تزریقی دارند.

اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک یک نوع قند (پلی ساکارید) است که در بافت‌های بدن، از جمله در پوست و غضروف وجود دارد. این اسید زمانی که به شکل ژل است می‌تواند با آب ترکیب شده و متورم شود و در نتیجه باعث صاف و پر شدن ناحیه مورد نظر گردد. اثرات این مواد تقریباً ۶ تا ۱۲ ماه ماندگار هستند.

کلسیم هیدروکسی آپاتیت

کلسیم هیدروکسی آپاتیت یک نوع ماده معدنی است که معمولا در دندان‌ها و استخوان انسان یافت می‌شود. اثرات این ماده حدود ۱۸ ماه ماندگار است. کلسیم هیدروکسی آپاتیت هنگامی که در بدن است زیر اشعه ایکس قابل رویت می‌باشد و ممکن است مانع از مشاهده بخش‌های زیرین شود.

اسید پلی- ال- لاکتیک

اسید پلی- ال- لاکتیکیک یک پلمیر مصنوعی قابل تجزیه زیستی و زیست سازگار است. این ماده دارای موارد استفاده‌ی گسترده‌ای در بخیه‌های قابل جذب و پیچ‌های استخوان است. اسید پلی- ال- لاکتیک یک ماده پرکننده با ماندگاری طولانی مدت است که در چند مرحله و طی یک دوره چند ماهه تزریق می‌شود. اثرات این اسید به طور کلی در طول زمان (طی یک دوره چند هفته‌ای) به طور فزاینده‌ای آشکار می‌شود و ممکن است تا دو سال ماندگار باشند.

فرایند عمل

یک سرنگ پر از ژل انتخابی به نواحی مورد نظر در سینه‌ها و معمولاً در بالای سینه و طرفین آن تزریق می‌شود. جهت جلوه بیشتر می‌توان ژل را در نزدیکی عضلات سینه تزریق کرد که باعث لیفت سینه می‌گردد. برای پرتر نشان دادن سینه‌ها نیز می‌توان ژل را در بالای سینه‌ها تزریق نمود.

مزایا

  1. عدم نیاز به عمل جراحی، در کلینیک انجام شده و کمتر از دو ساعت طول می‌کشد.
  2. بدون جای زخم، زیرا ژل در زیر سینه تزریق می‌شود و نیازی به برش یا بخیه پوست ندارد.
  3. کبودی جزئی، زیرا ژل با استفاده از یک کانول کند تزریق می‌شود که به آرامی بافت سینه را به طرفی فشار می‌دهد.
  4. بی حسی موضعی استفاده می شود تا عمل بدون درد باشد، بیهوشی عمومی نیاز نیست.
  5. روشی کم خطر برای بیمار
  6. حداقل زمان بهبودی، بدون کبودی یا به مقدار جزئی
  7. نتایجی سریع، با افزایش حجم و لیفت فوری
  8. ظاهر و احساسی طبیعی. هیچ کس متوجه اینکه این درمان را انجام داده‌اید نخواهد شد.

معایب

  • کبودی
  • قرمزی
  • ورم
  • درد
  • حساسیت به لمس
  • خارش و راش

هزینه


بزرگ کردن سینه با تزریق بسیار ارزان‌تر از گزینه‌های جراحی است. بیشتر بستگی به میزان افزایش اندازه مورد نظر دارد. در صورتی که نیاز به افزایش حجم زیادی باشد، زمان‌برتر بوده و در نتیجه گران‌تر خواهد بود.

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷