مراقبت های قبل از ليزر

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

مراقبت های قبل از ليزر

بايد مو در فوليکول مو قرار گرفته باشد تا درمان با موفقيت صورت گيرد و بين درمانهای ليزر نبايد از موم و بند استفاده کرد و در فواصل بین جلسات لیزر بايد از تراشيدن و يا قيچی کردن استفاده کرد . در موقع ليزر نبايد موها بلند باشند و بايد قبل از ليزر آنها را تراشيد. نکته دیگر اینکه محل موهای زائد ٬ در مقدار تاثیر لیزر و تعداد جلسات آن تاثیر دارد ؛ مثلا درناحیه صورت معمولا موهای چانه نسبت به سایر نقاط صورت به درمان با لیزرمو مقاوم تر است وبه تعداد جلسات بیشتری برای ددرمان نیاز دارد.

در ضمن نکته مهم دیگر اینکه هیچ لیزری روی موهای سفید اثر ندارد.احتمالا میدانید که هر چه مو ها تیره تر و کلفت تر باشد تاثیر لیزر بیشتر است لذا اکثر لیزرها روی موهای بور و کم رنگ تاثیر کمتری دارند وحدودا میتوانند ۳۰ تا ۴۰درصد این موها را از بین ببرند. درحین کاربا لیزر در بعضی از مراجعین ٬ خصوصا انهایی که تراکم موهای زائدشان زیاد است و موهای تیره و ضخیمی هم دارند٬ ممکن است احساس درد و سوزش( هنگام کار با لیزر ) بیشتری کنند ٬ در این موارد مراجعه کننده باید کرم بی حسی لیدوکایین ۵ درصد را نیم ساعت قبل از لیزر بصورت یک لایه ضخیم به ناحیه موهای زائد بمالد٬ با این کار دیگر مراجعه کننده درد و سوزشی هنگام لیزر نخواهد داشت.

در طول درمان با ليزر پوست توسط يک سيستم خنک کننده محافظت ميشود. اين نوع ليزر حاوی يک سیستم خنک کننده است که از طریق تماس با سطح پوست٬ ان را خنک کرده و ازصدمات حرارتی ليزر جلو گیری میشود وبنابراین بيمار احساس ناراحتی کمتری میکند. اگر سابقه تبخال دارید و یا مستعد بروز کلوئید (گوشت اضافی در محل زخمهای قدیمی) هستید حتما این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید . بهتر است از ۱ ماه قبل تا یک ماه بعد از لیزر در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و از یک کرم ضد آفتاب باحداقل قدرت۳۰ استفاده کنید. در طول این مدت نباید از کرمهای برنزه کننده استفاده نمود. به مدت ۳ روز از اصلاح کردن مو ها خوداری نمایید و تا زمانی که قرمزی و حساسیت پوست کاملا بر طرف نشده است از لیف زدن و مالش دادن ناحیه تحت درمان بپرهیزید.

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷