تزریق ژل ، بوتاکس و چربی

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

تزریق ژل برای از بیـن بردن خط اخم، صــاف کردن چین های عمیق دو طرف دهان، برجسته کردن گونه و حجم دادن به لب است و در حال حاضر بهـترین روش در سراسر دنیا تزریق ژل های هیالورونیک است . ماندگاری این ژل ها معمـولاً ۶ تا ۹ ماه بـوده و سپـس جذب می شوند . مختـصری قـرمـزی و تورم در محـل تزریق تا چند روز باقی خواهد ماند . این ژل ها نیـازی به تست حساسیت ندارند و آلرژی ایجاد نمی کننـد. و در زیر پوست حرکت و ریزش ندارند .لیکن عوارض تزریق ژل از روش های دیگر بیشتر می باشد.


تزریق چربی(لیپوترانسفر) روشی است که در آن سلولهای چربی نواحـی پهلو و شکم بیمار را به میزان لازم (حدوداً ۲۰ الی ۵۰ سی سی ) خارج کرده و پس از جدا سازی سلولهای زنده چربی، آنها را بعنوان یک فیلر بیـولوژیک، به منظور حجم دادن به ناحیه ای از بـدن یا صـورت، پر کـردن نقـص پوسـتی و اغلب با هدف جوان سازی صورت ، در نواحی مورد نظر تزریق می کنند . سلولهای چربی را می توان با PRPمخلوط و سپس در محل هـای مورد نظـر تزریق نمود . با این عمل ماندگاری نتایج درمان افزایش یافته و نتـایج حاصله زیباتر و ماندگارتر می شود .

تزریق بوتاکس در صـورت به خصـوص خط اخـم، خطوط پیشانی و دور چشم موجب بلوک شدن انتــقال سیگنالهای شیمیائی از پایانه های عصبـی به عضـلات صورت گردیده و در نتیجه عضـلات صـورت از حـالت انقباض بیرون آمده و ریلکس می شود. چروک هـا باز شده و پوست ظاهر جوان تری پیـدا خواهد کرد.

آثـار بوتاکس ۳-۴ ماه بیشـتر باقـی نمی مانـد و نیاز به تزریق مجدد خواهد داشت.پس از چند نوبت تزریق طول مدت اثر آن بیشتر می شود و عادت اخـم کـردن و حرکت دادن عضلات صورت در فرد کمتر می شود .

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷