دستگاه لاغری ای ام اس(EMS)


جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

اگر برای شما دستیابی به قدرت و هیکل ورزشی مهم است باید در عرصه های گوناگون مانند قدرت، سرعت و استقامت مقادیر زیادی از وقت و انرژی را مصرف کنید.اما نگرانی دیگر نه!!!!

با اثر بخشی EMS کل بدن به صورت هم زمان این اموزش را برای رسیدن به هیکل ایده آل فراهم میکند.

اماده شدن برای GPP (آمادگی جسمانی عمومی) بسیار کارآمدتر میشود، چرا که EMS به عنوان یک جایگزین جدید برای افزایش شدید فیبر عضلانی و عملکرد ان بصورت انقباض تند عضلات است که همه در حالی انجام میشود که یکپارچگی مفاصل و بافت های فاسیایی (بافت های فیبر مانند که مقاومت در برابر کشش را دارا میباشد) حفظ شود. ای ام اس یعنی تحریک الکتریکی عضلات شما و یکی از مدرن ترین متد عضله سازی و لاغری استفاده شده در کشورهای پیشرفته دنیاست. با این ورزش در ۲۰ دقیقه ۷۰۰ کالری میسوزانید.

ای ام اس چیست؟


ای ام اس نسل جدیدی از ورزش است که با پوشیدن لباس مخصوص به دستگاه وصل می شوید و دستگاه پالس الکتریکی به عضلاتتان وارد می کنند. زمانی که شما در حین اتصال به دستگاه به همراه مربی خود ورزش می کنید، شدت تمرین شما چند برابر شده و در بیست دقیقه حدود هفتصد کالری می سوزانید.

این روش نه تنها برای چربی سوزی و کاهش وزن و سایز کاربرد دارد بلکه روش موثری برای عضله سازی و فرم دهی نیز می باشد و مناسب افرادی است که زمان آنها محدود است و یا افرادی که می خواهند با اختصاص زمان کمتر نتیجه بهتری کسب کنند.

دستگاه مورد استفاده در این مجموعه دستگاه میها بادیتک آلمان می باشد که دارای تاییدیه سازمان سلامت آلمان و FDA می باشد و هیچ گونه عوارضی جانبی در پی ندارد.

با ورزش ای ام اس:

  • در کمترین زمان با شدت بیشتری تمرین میکنید
  • هزینه ی کمتری برای نتایج عالی میپردازید
  • مربی شخصی هم زمان با روند تمرین کنار شما هستند
  • توصیه های تغذیه ای مناسب شرایط هر فرد
  • فرم دادن و عضلانی کردن بدن هایی که اضافه وزن ندارند
  • تمرکز برروی بیش از ۹۰% گروه های عضلات
  • ٢٠ دقيقه ورزش معادل ٣ جلسه بدنسازی
  • ٢٠ دقيقه تمرين = ٧٠٠ كالری

چرا EMS

- فعال کردن تمامی عضلات بدن از دید تکنیکی

- افزایش انقباض عضلات بوسیله دستگاه : تمرین های EMS بر پایهء اصول نرمال وطبیعی بدن است . در هرحرکتی که شما انجام مي دهيد بلافاصله يك ضربه بيو الكتریکی از جانب مغز به عضله فرستاده مي شود ، که به سبب اين ضربه انقباض در عضله مربوطه رخ می دهد. (EMS به عنوان یک منبع خارجی ، این پالس ها را تولید و از طریق الکترود به بدن شما منتقل می نماید ، که به موجب آن تحریک در عضلات رخ می دهد.

اما چرا ای ام اس موثرتر است؟

‏ای ام اس مخفف تحریک الكترونیکی عضلات است. در طول یک تمرین شما یک دست جليقه و شلوار مجهز به ده ها تن از الکترودهای کوچک مي پوشيد، که گروه های عضلانی شما را در طول ورزش تحريك مي كنند. این الکترودها با ارسال پالس های الکتریکی کوچک به ماهیچه های شما در طول تمرین، آنها را منقبض مي كنند و باعث مي شوند در حركات ورزشي فشاري چندين برابر به آنها وارد شود.

با ترکیب اين روش با تمرین تقویت سنتی، شما می توانید فشار حرکات بر عضلات خود را تشدید و  نتایج حاصله را بهبود ببخشيد زيرا می توانيد بیش از ۹۰٪ الیاف عضلانی خود را كه در ورزش عادی نمي توان فعال كرد تحت انقباض قرار دهيد. يكي ديگر از مزاياي اين روش اين است كه برای همه قابل استفاده است، ورزشكاران حرفه ای، اشخاصي كه قصد لاغری دارند، جهت حركات اصلاحي و درماني و حتي جهت فرم دهي و عضله سازی.

از ورزشكاران معروفي كه از اين روش استفاده مي كنند مي توان به افسانه تنيس رافايل نادال، قهرمان شناي ايتاليايي والنتينا سباستيانياني، و يا قهرمان لهستاني والي بال، ياكوب ياروش اشاره كرد.

انجام ورزش ای ام اس برای افزودن فیبر ماهیچه ای بسیار مناسب است زیرا تمام ماهیچه های بزرگ در حال انقباض و انبساط هستند، همچنین در تمام طول تمرین تمام بدن در حال فعالیت است به همین دلیل در ۲۰ دقیقه ۷۰۰ کالری می سوزانید.

نتایج


از نتايج بدست آمده از متد EMS می توان به موارد زير اشاره كرد:

١- افزايش قدرت بدني و استقامت

٢- رشد عضلاني و ايجاد توده عضلانی بدون چربي

٣- ترميم بافت هاي آسيب ديده اندام هاي مختلف بدن

٤- كات كردن و شكل دهی اندام

جلسات تمرین مخصوص بانوان از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر بوده و علاوه بر جلسات خصوصی، کلاس های گروهی نیز در ساعت های مقرر برگزار می شود

✔️جلسات تمرین آقایان نیز به صورت خصوصی بوده و از ساعت ۵ عصر تا ۱۰ شب می باشد

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷