گونه گذاری و برجسته کردن گونه بدون جراحی با تزریق ژل و چربی

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷

گونه‌های برجسته در سراسر جهان یکی از نمادهای زیبایی و جوانی به شمار می‌آید. افراد با گونه‌های صاف یا صورت لاغر یا گرد غالباً ترجیح می‌دهند که عمل گونه‌گذاری انجام دهند. کاهش وزن یا بالا رفتن سن نیز باعث افتادگی یا فرورفتگی گونه‌ها می‌شود و تمایل برای انجام این عمل زیبایی و برجسته کردن گونه ها را افزایش می‌دهد. کاشت گونه صورت را متناسب‌تر می‌کند، با مشخص کردن انحناها و خطوط تعریف کننده بر زیبایی آن می‌افزاید و چهره را سال‌ها جوان‌تر نشان می‌دهد.عمل گونه‌گذاری را می‌توان به روش جراحی یا غیرجراحی یعنی با استفاده از پروتز یا تزریق ژل انجام داد. البته امروزه روش‌های غیرجراحی به ویژه تزریق ژل به دلیل عوارض جانبی کمتر محبوبیت بیشتری برای برجسته سازی گونه دارد. هم بانوان و هم آقایان می‌توانند متقاضی این درمان زیبایی باشند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی سپید با استفاده از طیف وسیعی از ژل‌های تزریقی و تزریق چربی گونه‌هایی برجسته‌تر و خوش فرم‌تر را خلق می‌کنند تا سال‌ها جوان‌تر شوید. بیماران پس از تزریق ژل یا چربی در گونه با احساس رضایت و خوشحال از جوانی بازیافته کلینیک را ترک می‌کنند.متخصصین ما در کلینیک زیبایی سپید نیازهای منحصر به فرد و نتایج مطلوب هر بیمار را در جلسه مشاوره اولیه عمل گونه‌گذاری ارزیابی می‌کنند و روش انجام عمل را به تفصیل توضیح می‌دهند. جلسه مشاوره فرصت مناسبی است تا بیمار عکس‌های قبل و بعد بیماران پیشین را بررسی کند تا به درک بهتری از نتیجه مورد انتظار دست یابد.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از انواع روش های موجود در این کلینک جهت جوانسازی و زیبا سازی صورت میتوانید با  از طریق شماره‌های ۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸ - ۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳ - ۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷ تماس حاصل فرمایید.

مزایای عمل گونه گذاری بدون جراحی


  • عمل غیرجراحی تزریق ژل در گونه ایمن‌تر و کم هزینه‌تر از جراحی پروتز گونه است.
  • دوران بهبود پس از عمل بسیار کوتاه است.
  • اکثر بیماران می‌توانند بلافاصله پس از عمل در محل کار حاضر شوند.
  • احتمال کبودی محل تزریق کم است، و بیمار پس از تزریق فقط با ورم و درد مختصری روبرو می‌شود. حساسیت و درد پس از چند ساعت برطرف می‌شود، ورم نیز ظرف یک روز از بین می‌رود. کبودی احتمالی نیز پس از چند روز محو می‌شود.

متقاضی ایده‌آل گونه‌گذاری


تمام افرادی که یک یا چند مورد از شرایط زیر درباره آنها صادق است، می‌توانند کاندیدای ایده‌آلی برای عمل گونه گذاری باشند:

  • فرورفتگی گونه‌ها و شقیقه‌ها
  • صاف به نظر رسیدن گونه‌ها
  • پف زیر چشم یا وجود خط و چروک روی گونه‌ها
  • مشخص نبودن گونه‌ها

بااین حال عمل گونه‌گذاری به افرادی که شرایط بالا درباره ایشان صدق نمی‌کند، توصیه نمی‌شود.

انواع روشهای غیر جراحی برجسته کردن گونه


برای برجسته کردن گونه‌ها از مواد مختلفی استفاده می‌شود که در حالت نیمه مایع تا جامد قرار دارند.

تزریق ژل در گونه

ژل‌ها (فیلر یا پر کننده) و محرک‌ها شبیه به ماده ژلاتینی غلیظی هستند که با سرنگ زیر پوست تزریق می‌شوند. بعضی ژل‌ها برای همیشه زیر پوست باقی می‌مانند، حال آن که بقیه موقتی هستند و ماندگاری آنها ۶ ماه تا ۲ سال است. متخصص زیبایی که آگاهی کامل از برندهای مختلف دارد و از مزایا و معایب هر یک مطلع است، بهترین نوع ژل را با توجه به شرایط بیمار توصیه می‌کند.

تزریق چربی

گونه گذاری با تزریق چربی درمانی است که در آن چربی گرفته شده از بدن خود بیمار در گونه‌ها تزریق می‌شود؛ چربی معمولاً از ناحیه‌هایی مانند ران یا باسن گرفته می‌شود که چربی اضافی در آنها انباشته شده است. بدن گاهی چربی را بازجذب می‌کند، به همین دلیل غیرممکن است که بتوان ماندگاری نتایج و مدت زمان برجسته ماندن گونه‌ها را برآورد کرد.

روش انجام عمل گونه گذاری بدون جراحی


مدت زمان عمل به ماده انتخابی برای برجسته کردن گونه‌ها، یعنی ژل یا چربی، بستگی دارد. درمان‌های غیرجراحی معمولاً سی تا شصت دقیقه زمان می‌برد. حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه برای اتمام عمل لازم است. متخصص زیبایی قبل از هر درمان جلسه مشاوره را با بیمار برگزار می‌کند تا از نتیجه دلخواه او مطلع شود. تزریق را می‌توان در کلینیک پس از دریافت مسکن ملایم انجام داد.

نتایج مورد انتظار


مزیت شاخص تزریق ژل آنی بودن نتایج است. البته فرو نشستن ورم و سازگار شدن پوست با ژل تزریقی چند روز طول می‌کشد و پس از آن نتیجه نهایی قابل مشاهده است.

پس از تزریق ژل نیازی به استراحت کردن نیست و بیمار می‌تواند بلافاصله به زندگی معمولی خود برگردد. مانند عمل‌های تزریق بوتاکس به بیمار توصیه می‌شود که به مدت ۲۴ ساعت از زیاده‌روی در مصرف الکل، ورزش کردن یا قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کند.

عوارض و خطرهای احتمالی


عوارض تزریق ژل یا چربی در گونه با عوارض جراحی متفاوت است، اما نباید آنها را نادیده گرفت. مهم‌ترین نکته مراجعه به پزشکی است که در زمینه تزریق ژل و چربی تخصص و تجربه داشته باشد و این عمل را بارها انجام داده باشد.

حساسیت به ژل یکی از عوارض احتمالی است که البته به ندرت بروز می‌یابد. اگر بیمار حساسیت نشان دهد، درمان تا زمان برطرف شدن عارضه برگشت‌پذیر نخواهد بود. بیمار موظف است سابقه حساسیت‌های خود را به پزشک اطلاع دهد. اگر ذرات ژل به هم بچسبد، فرورفتگی‌ و برآمدگی روی سطح پوست مشاهده می‌شود. غیرطبیعی بودن نتیجه و برجستگی بیش از حد نیز از عوارض تزریق مقادیر زیاد ژل یا چربی در یک ناحیه است. این اثر در صورت موقتی بودن ژل برطرف می‌شود.

هزینه


هزینه تزریق ژل به نوع ژل تزریق شده، ماندگاری نتیجه و بزرگی ناحیه درمان بستگی دارد. متخصص زیبایی از ابتدا نوع ژل و طرح درمان را با توجه به خواسته هر بیمار از عمل تعیین می‌کند، تا بیمار قبل از شروع درمان از مبلغ پرداختی اطلاع داشته باشد  .

سوال‌های رایج درباره تزریق ژل در گونه


 ژل از چه ماده‌ای تهیه می‌شود و چگونه عمل می‌کند؟

ژل‌های مورد استفاده از هیالورونیک اسید، نوعی قند تهیه می‌شود که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. ژل برای از بین بردن چروک‌های جزیی زیر پوست تزریق می‌شود تا بافت پیرامون چروک را برجسته کند.

چه مدت طول می‌کشد تا نتایج تزریق ژل مشخص شود؟

ماندگاری نتایج گونه‌گذاری با تزریق ژل حداکثر ۲۴ ماه است. بااین حال به خاطر داشته باشید که ماندگاری نتایج تابعی از سبک زندگی، میزان اصلاح انجام شده و نوع پوست است.

آیا تزریق ژل در گونه دردناک است؟

ژل‌های مورد استفاده در کلینیک زیبایی سپید حاوی ماده بی‌حسی به نام لیدوکائین است که راحتی بیمار را افزایش می‌دهد. به علاوه متخصصین ما قبل از تزریق کرم بی‌حسی روی گونه می‌زنند تا درمان حتی‌الامکان بدون درد باشد. بااین حال عمل غیرجراحی گونه‌گذاری مانند هر درمان دیگری با ناراحتی مختصری همراه است، اما اگر پزشک بر روش انجام عمل تسلط داشته باشد و از تکنیک‌های پیشرفته آگاهی داشته باشد، عمل بدون درد یا با حداقل درد خواهد بود.

آیا ممکن است ژل سفت شود یا غیرطبیعی بودن آن پس از لمس کردن مشخص شود؟

خیر. ازآنجایی که ژل خصوصیات بافت بدن شما را به خود می‌گیرد، پس از تزریق غیرطبیعی به نظر نخواهد رسید و لمس آن مانند لمس بافت خود بدن خواهد بود. این فراورده‌ها ژل‌های نرمی هستند که زیر پوست تزریق می‌شوند.

آیا وضعیت گونه‌ها پس از محو نتایج تزریق بدتر از قبل می‌شود؟

خیر. گونه‌ها صرفاً به وضعیت قبل از تزریق ژل برمی‌گردند.

آیا می‌توان عمل گونه‌گذاری را  در دوران بارداری یا شیردهی انجام داد؟

اگرچه هیچ دلیلی مبنی بر خطرناک بودن تزریق ژل و برجسته سازی گونه در دوران بارداری یا شیردهی در دست نیست، بااین حال شرط احتیاط آن است که این عمل زیبایی تا زمان تغذیه کردن نوزاد از شیر مادر انجام نشود.

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:۰۲۱۲۲۶۳۷۴۰۸

شعبه ولیعصر:۰۲۱۸۸۹۴۵۷۲۳

شعبه توحید:۰۲۱۶۶۱۲۴۸۰۷